وطنیه در گفت‌و‌گو با برنا خبر داد؛

با انعقاد تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور سمن ها هویت می گیرند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۶:۲۲
کد خبر: ۷۴۲۲۶۵
با انعقاد تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور سمن ها هویت می گیرند
نماینده کانون نسیم دانش دارالعباده با ایجاد تفاهم نامه سمن‌ها به رسمیت شناخته می شوند، گفت: با این اتفاق به طور حتم به عنوان شخص حقوقی راحت‌تر میتوانیم با دستگاه‌ها ارتباط داشته باشیم.

میثم وطنیه نماینده کانون نسیم دانش دارالعباده در گفت و گو با خبرنگار جوان خبرگزاری برنا،  در مورد انعقاد تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور اظهار داشت : شناسه‌ها باعث شده بود که نتوانیم رابطه‌ای با بانک‌ها داشته باشیم و ما را به عنوان شخص حقوقی نمی‌شناختند. مثلا اگر وامی میخواستیم بگیریم و با دستگاهها تفاهمنامه ببندیم مشکل  بود ولی الان  سمن‌ها هویت پیدا کردند.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در فعالیت‌های سمن ها تاثیرگذار است، ادامه افزود: با این اتفاق به طور حتم به عنوان شخص حقوقی راحت‌تر میتوانیم با دستگاه‌ها ارتباط داشته باشیم.

وطنیه افزود: اگر وزارت ورزش و جوانان در رابطه با فعالیت سمن ها مستقل باشد، بهتر است زیرا وزارت کشور یک سری محدودیت‌ها ایجاد می‌کند و اختلافاتی پیش می‌آید.

نماینده کانون نسیم دانش دارالعباده با بیان اینکه در جلسات استان‌ها از سوی وزارت خانه‌های مختلف اعضای مجمع ورزش و جوان را دعوت نمی‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه در جلسات سمن‌های نیروی انتظامی، بهزیستی دعوت می‌شوند، اما برخی از   مسئولان از سمن‌های ورزش و جوانان یاری نمی‌کنند .

وی ادامه داد: برخی رسانه‌ها خبرهایی را مبنی بر فعالیت جوانان و یا دیدار استاندار با جوانان منتشر می‌کنند، اما ما در جریان این فعالیت‌ها و دیدارها نبودیم؛ زیرا دعوتی از سوی وزارت کشور صورت نمی‌گرفت.

نماینده کانون نسیم دانش دارالعباده ادامه داد: انشالله با این تفاهم نامه وزارت کشور در جلساتی که برگزار می کند سمن ها  را نیز به رسمیت بشناسند.

وی با انتقاد از روند پی گیری برای دریافت شناسه ملی عنوان کرد: برای شناسه ملی 5 سال است که درخواست کردیم، و هنوز هم شناسه‌ها صادر نشده  و گفتند در یک هفته قرار است 2 هزار شناسه برای سمن‌ها صادر شود و انشالله با این تفاهم نامه این مشکل مرتفع می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز