مصطفی نژاد در گفت‌و‌گو با برنا مطرح کرد؛

عملکرد وزیر ورزش و جوانان نمره ۱۹ و نیم دارد/ سمن ها از نامه‌نگاری راحت شدند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۴۲۳۸۴
عملکرد وزیر ورزش و جوانان نمره ۱۹ و نیم دارد/ سمن ها از نامه‌نگاری راحت شدند
مجری موسسه توسعه پایدار عملکرد وزیر ورزش‌و‌جوانان را در راستای حمایت از اشتغال جوانان، موثر و مثبت عنوان کرد و گفت: به نوبه خودم نمره عملکرد وزیر ورزش و جوانان را 19 و نیم می‌دهم.

رضا مصطفی‌نژاد مجری موسسه توسعه پایدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، در مورد انعقاد تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور برای ترویج توسعه فعالیت‌های سمن‌ها اظهار کرد: سمن‌ها برای گرفتن شناسه ملی مشکلات ثبتی داشتند که به طور حتم با انعقاد این تفاهم‌نامه این نوع مشکلات حل خواهد شد.

وی ادامه داد: اداره ثبت اسناد، بسیاری از نام هایی که وزارت ورزش و جوانان  برای سمن‌ها انتخاب کرده را تایید نمی‌کند؛ این نوع ایرادات روند راه اندازی موسسه ها از طریق سمن‌های جوان را کند می‌کند.

مجری موسسه توسعه پایدار با بیان اینکه  این تفاهم‌نامه دلگرمی برای سمن ها بود، تصریح کرد: با توجه به انعقاد این تفاهم‌نامه نه تنها وزارت کشور بلکه تمامی اداره ها، فرمانداری و بخشداری سمن ها را به رسمیت می‌شناسند.

مصطفی‌نژاد گرفتن شناشه ملی را برای سمن ها هویت دانست و افزود: سمن‌ها با گرفتن شناسه ملی از نامه‌نگاری اداره‌ها راحت می شوند.

نماینده یکی از سمن‌های استان آذربایجان غربی، عملکرد وزیر ورزش‌و‌جوانان را در راستای حمایت از اشتغال جوانان، موثر و مثبت عنوان کرد و گفت: مباحث مجمع ملی، خانه جوانان و انعقاد تفاهم نامه با وزارت کشور در راستای فعالیت هر چه بهتر سمن ها از عملکردهای قابل توجه وزیر وقت است و بنده به نوبه خودم نمره عملکرد وزیر را  19 و نیم می‌دهم.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز