محمدی نرگسی در گفت‌و‌گو با برنا مطرح کرد؛

ایجاد تحول عظیم در حوزه سمن‌ها / آینده جوانان دغدغه وزیر ورزش و جوانان است

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۵:۳۸
کد خبر: ۷۴۲۶۸۹
ایجاد تحول عظیم در حوزه سمن‌ها / آینده جوانان دغدغه وزیر ورزش و جوانان است
دبیر موسسه مردم نهاد میثاق منتظران، با بیان اینکه بعد از حضور آقای دکتر سلطانی‌فر ما شاهد یک تحول عظیم در حوزه سمن‌ها بودیم، گفت: وزیر وزارت ورزش و جوانان با برنامه‌ریزی مدبرانه خود به دنبال ایجاد تحول در حوزه جوانان هستند.

ایمان محمدی نرگسی دبیر موسسه مردم نهاد میثاق منتظران در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، در مورد انعقاد تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور برای هویت بخشی هر چه بیشتر سمن‌ها اظهار کرد: موارد جدیدی در تفاهمنامه مطرح شده است که مهمترین آن   به رسمیت شناخته شدن حقوق سمن‌ها  و دریافت شناسه ملی از وزارت ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: فرایند ثبت شناسه در وزارت کشور، فرآیند دست و پا گیری بود، زیرا سمن‌ها به طور مجدد مراحل ثبت را باید در وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دادند، و بر اساس این تفاهم نامه دیگر  این دوباره‌کاری صورت نمی‌گیرد.

دبیر موسسه مردم نهاد میثاق منتظران، با بیان اینکه این تفاهم‌نامه به حوزه جوانان، هویت‌ داده است، تصریح کرد: به رسمیت شناختن سمن‌های فعال حوزه جوانان یک رویکرد مثبت در این حوزه است.

محمدی نرگسی مطرح کرد: نگاه دکتر سلطانی‌فر متفاوت‌ با  مسئولان و وزارتخانه‌های دیگر در حوزه جوانان است. نگاه به روز تر و دیدگاه های روشن دارند و آینده جوانان دغدغه شان است .

وی افزود: تشکیل مجامع ملی در حوزه سمن‌ها، اعتباربخشی و حمایت‌های این چنینی ، نشان می‌دهد که دغدغه  وزیر حل مشکلات و معضلات حوزه جوانان است.

دبیر موسسه مردم نهاد میثاق منتظران، با بیان اینکه بعد از حضور  دکتر سلطانی‌فر  شاهد یک تحول عظیم در حوزه سمن‌ها بودیم، عنوان کرد: تحول عظیمی در اعتباربخشی حوزه جوانان ایجاد شده تا جایی که هویت اصلی سمن‌ها به معنای واقعی کلمه شکل گرفته است.

محمدی نرگسی دغدغه سمن های جوان را عدم وجود اعتبارات کمک‌های لازم در این حوزه و عدم مشورت از این افراد که در دستگاههای دولتی و غیردولتی بکارگیری شده است ، عنوان کرد و گفت: چند وقت پیش دکتر سلطانی‌فر نامه‌ای به استاندارهای سراسر کشور برای به رسمیت شناختن سمن ها ابلاغ کردند تا از قابلیت‌های سمن‌های جوان در حوزه مشورت و مدیریت اجرایی استفاده کنند، که همین موضوع نشان می‌دهد وزیر وزارت ورزش و جوانان با برنامه‌ریزی مدبرانه خود به دنبال ایجاد تحول در حوزه جوانان هستند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز