یعقوبی :

پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه احداث شبکه جمع آوری آب های سطحی خیابان خاوران

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۷:۵۴
کد خبر: ۷۴۳۱۴۵
پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه احداث شبکه جمع آوری آب های سطحی خیابان خاوران
پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی محدوده خیابان خاوران از مرز 50 درصد فراتر رفت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،مهندس علیرضا یعقوبی ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات اجرایی پروژه احداث شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی محدوده خیابان خاوران در مقاطعی همچون خیابان انورزاده، خیابان رضایی و قسمت های قابل توجهی از خیابان ناصری به اتمام رسیده و به این ترتیب بخشی از پروژه مذکور آماده بهره برداری شده است.

وی بخش قابل بهره برداری پروژه خاوران را حدود 1450 متر ذکر و اضافه کرد: اهم فعالیت های صورت گرفته در این طرح شامل اجرای بیش از 1400 متر طول عملیات لوله گذاری ( در قطرهای 1600 تا 1800 میلیمتر)، 13 عدد منهول، 9700 مترمکعب حفاری گالری و بیش از 980 مترمکعب بتن ریزی بوده است.

به گفته مدیرعامل شرکت خاکریزآب، آبگرفتگی در خیابان خاوران به هنگام بارش نزولات آسمانی، از مشکلات قدیمی شهروندان ساکن در منطقه 14 است که با وارد شدن بخشی از پروژه احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده خیابان خاوران به مدار، به نحو محسوسی کاهش خواهد یافت.

گفتنی است پروژه احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده خیابان خاوران از طریق اجرای عملیات لوله گذاری صورت می پذیرد و طی آن حدود 4 کیلومتر لوله پلی اتیلن با اقطار 1000 تا 1800 میلیمتر به شبکه هدایت رواناب های شهر تهران افزوده می شود.

 

نظر شما