آیا طرح خرید سربازی در سال ۹۸ متوقف می شود؟

۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۳:۲۵
کد خبر: ۷۴۴۱۱۹
آیا طرح خرید سربازی در سال ۹۸ متوقف می شود؟
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح اگر می خواهد طرح جریمه ریالی سربازی را متوقف کند باید از طریق دولت اقدام کند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سید حسین نقوی حسینی در خصوص توقف طرح خرید سربازی در سال 98، گفت:  بحث خدمت غایبین 8 سال به بالا در جدول لایحه بودجه سالانه به مجلس تقدیم می شود به عبارتی اگر دولت تصمیم بگیرد که این جدول را ارائه ندهد قطعاً در بودجه نخواهد آمد و مورد بررسی مجلس نیز  قرار نخواهد گرفت.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مگر این که نمایندگان در این زمینه طرحی را برای توقف طرح «خرید سربازی» در سال ۹۸ ارائه کنند که به نظرم خیلی بعید است. این موضوع تا به حال طرح مجلس نبوده و در این چند سال دولت آن را  به شکل لایحه بودجه به مجلس  ارائه می داد و مجلس در غالب لایحه بودجه آن را تصویب می کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان داشت: نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه اگر بخواهند فروش غیبت غایبین سربازی را متوقف کنند باید از طریق دولت اقدام کنند و این امر مورد توافق دولت قرار بگیرد تا آن را در ردیف بودجه 98 قرار ندهد.

اوایل خرداد سال جاری جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی از توقف طرح «جریمه ریالی مشمولان غایب سربازی» در سال ۹۸ خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی گفت: با تصمیمات اتخاذ شده از ابتدای سال ۹۸ طرح جریمه ریالی مشمولان غایب سربازی قطعا متوقف شده و دیگر اجرا نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز