کوزه گر:

آمادگی بهزیستی برای جمع‌آوری نذورات عید قربان

۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۵:۰۸
کد خبر: ۷۴۴۱۶۱
آمادگی بهزیستی برای جمع‌آوری نذورات عید قربان
معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور از آمادگی این سازمان برای جمع‌آوری نذورات هموطنان در عید قربان خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق حساب ۹۰۱۹۰ به مددجویان سازمان اهدا کنند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،محمدعلی کوزه‌گر  اظهار کرد: سازمان بهزیستی امسال نیز همچون سالهای گذشته تسهیلاتی را فراهم کرده که هموطنان بتوانند نذر و قربانی خود را به نیازمندترین افراد یعنی مددجویان سازمان بهزیستی اهدا کنند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس شهروندان و خیرین می‌توانند دام خود را برای قربانی به مراکز سازمان بهزیستی اعم از مراکز نگهداری سالمندان، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و معلولان ببرند و این شرایط هم‌اینک فراهم شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه مراکز کوچک‌تر و محروم نیاز به حمایت بیشتری دارند از شهروندان درخواست می‌شود که چنانچه نذر و قربانی دارند، نذر خود را در این مراکز انجام دهند.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های پیش‌بینی شده با مراکز سازمان بهزیستی کشور این مراکز موظف به پذیرش دام و قربانی شهروندان هستند ضمن اینکه خیرین و نیکوکاران می‌توانند به میزان نذر و قربانی خود مبلغی را به حساب 90190 حساب متمرکز سازمان بهزیستی واریز کنند.

کوزه‌گر گفت: همچنین برنامه‌ریزی شده در صورتی که خیرین و شهروندان با مراکز بهزیستی تماس بگیرند، افرادی برای بردن دام از مقابل منازل هموطنان اقدام کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور همچنین از برقراری تماس به شماره #300*733* برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین همزمان با عید قربان خبر داد و گفت: سال گذشته در بخش نقد و غیرنقد حدود 17 میلیارد تومان در عید قربان جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم افزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز