سرهنگ صالحی خبر داد:

بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک در یک خودروی سواری پراید کشف شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۵:۱۱
کد خبر: ۷۴۴۳۶۹
بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک در یک خودروی سواری پراید کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: 49 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان اندیمشکل کشف و 6 سوداگر مرگ دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ سید محمد صالحی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان و ایلام مبنی بر اینکه شخصی به هویت (د. س) قصد جابجایی مواد مخدر از نوع تریاک از شیراز به مقصد کرمانشاه را دارد، دستور لازم برای دستگیری وی در محورهای ارتباطی اندیمشک ابلاغ شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک با رصد اطلاعاتی صورت گرفته توسط اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان و استان ایلام و با هماهنگی قضائی، راه عبور قاچاقچیان را در شهرستان اندیمشک مسدود و خودروی سواری پراید متهمان را در یکی از ورودی های شهر متوقف کردند.

سرهنگ صالحی گفت: مأموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 49 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این عملیات متهم به همراه پنج قاچاقچی دیگر که در خودروی اسکورت دیگری محموله مواد مخدر را همراهی می کردند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه عملکرد سوداگران مرگ مغایر با سلامت جامعه و موجب نابودی خانواده ها و انحراف جوانان می شود، از شهروندان خواست تا هرگونه فعالیت فروشندگان مواد مخدر را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز