سرهنگ محبی:

جاده هراز یک‌طرفه شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۲:۴۵
کد خبر: ۷۴۴۷۵۹
جاده هراز یک‌طرفه شد
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران از اجرای محدودیت تردد در محور هراز و یکطرفه شدن محور از ساعت 14 عصر امروز به سمت جنوب خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به تعطیلات چند روزه عید قربان و پایان هفته برای روان سازی بار ترافیک از ساعت 12 امروز تردد وسایط نقلیه از پیست اسکی آبعلی به سمت شمال ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت 14 امروز تا 2 بامداد شنبه تردد وسایل نقلیه از آب اسک به سمت آبعلی و جنوب یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: قبلا این محدودیت در جاده هراز از محل سه راهی مبارک آباد آبعلی به سمت شمال اجرا می شد که به دلیل ایجاد مشکلاتی برای کسبه و ساکنان منطقه، این طرح از پیش آبعلی اجرا می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون در محور هراز و فیروزکوه بار ترافیک نیمه سنگین است، گفت: قطعا این میزان ترافیک عصر امروز بیشتر خواهد شد که جهت سهولت در تردد، محور یکطرفه می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه حادثه ایی را در محور شاهد نبودیم، گفت: از رانندگان می خواهیم مدیریت سفر داشته و از تخلفات رانندگی و تجاوز به چپ پرهیز کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: مأموران پلیس ‌راه با آمادگی کامل به طور شبانه روز حاضر هستند و با رانندگان خاطی که مقررات راهنمایی و رانندگی را نقض کنند برابر قانون برخورد خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز