به مناسبت بزرگداشت روز پزشک صورت می گیرد؛

اجرای برنامه‌های ترویجی در راستای جلب مشارکت و همکاری حداکثری کانون پزشکان

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۰:۴۵
کد خبر: ۷۴۵۱۷۳
اجرای برنامه‌های ترویجی در راستای جلب مشارکت و همکاری حداکثری کانون پزشکان
به مناسبت روز پزشک و به پاس بزرگداشت مقام شامخ حکیم ابوعلی سینا ستاره پرفروغ عرصه طب از دبیران و اعضا کانون های دهگانه پزشکان منطقه 10 پایتخت تجلیل به عمل می آید.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، امیر قاسمی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: مقوله سلامت یکی از مهمترین شاخصه های توسعه پایدار شهری به شمار می رود که مدیریت شهری برای تحقق این مهم بر اساس رویکرد انسان محور در تلاش است با جلب مشارکت پزشکان و برجسته سازی نقش آنان به طور اصولی و بنیادی در راه ارتقـای سلامت جامعه و شهروندان گـام بردارد.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت این روز افزود: برهمین اساس با تلاش اداره سلامت برنامه هایی به منظور پیشبرد اهداف اشاره شده برای ارتقاء و بهبود سطح سلامت شهروندان تدارک دیده شده و اجرایی خواهد شد.

قاسمی افزود: در راستای پاس داشت و تکریم مقام پزشک در برنامه هایی جداگانه با حضور مدیران ارشد منطقه ضمن بازدید از بیمارستان های اقبال، لولاگر، شهریار، بابک، میمنت و آزادی و همچنین کلینیک ها و مطب های فعال از پزشکان فعال تقدیر به عمل می آید. 

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از دبیران کانون های پزشکان محلات و پزشک داوطلب و فعال در ایستگاه آتش نشانی، نصب تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی در راستای آشنایی با فعالیت های کانون و دعوت از پزشکان و جلب مشارکت حداکثری آنان از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت روز پزشک اجرا خواهد شد.

 

نظر شما