مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گزارش می‌دهد

کاهش خلافی خودروهای توقیف شده به مناسبت دهه ولایت

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۰:۱۱
کد خبر: ۷۴۵۶۱۷
کاهش خلافی خودروهای توقیف شده به مناسبت دهه ولایت
سرهنگ موسوی پور گفت : با دستور فرمانده نیروی انتظامی استان تهران آن دسته از شهروندانی که خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها به‌علت خلافی بالا در پارکینگ متوقف است، به مناسبت دهه ولایت شامل تخفیف جریمه می شوند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور معاون هماهنگ‌کننده این پلیس خبر داد: پیرو دستور سردار رحیمی فرمانده انتظامی استان تهران، آن دسته از شهروندانی که خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها به‌علت خلافی بالا در پارکینگ متوقف است، می‌توانند به مناسبت دهه ولایت از اول تا هفتم شهریور به ستاد ترخیص خودرو واقع در خیابان زنجان و ستاد ترخیص موتورسیکلت واقع در بلوار خلیج فارس مراجعه کنند.

موسوی‌پور در این رابطه افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در این رابطه تسهیلاتی را برای شهروندان در نظر گرفته و واحد رسیدگی به تخلفات و اخذ جرائم را در این دو مرکز به‌صورت موقت مستقر کرده‌ است. قاضی مربوطه نیز مستقر شده و به جرائم رسیدگی می‌کند. همچنین اگر نیاز باشد تخفیف اعمال شده و از میزان خلافی وسیله نقلیه کاسته می‌شود. فرد پس از پرداخت خلافی می‌تواند به ستاد ترخیص مراجعه نموده و نسبت به ترخیص خودرو برابر مقررات اقدام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز