وزیر آموزش و پرورش:

با بازرسی‌های مکرر مانع تخلف در مدارس می‌شویم

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۴۶۵۸۵
با بازرسی‌های مکرر مانع تخلف در مدارس می‌شویم
بطحایی در خصوص روند ثبت نام در مدارس گفت: با همکاری والدین و بازرسی‌های منظم از تعداد تخلفات کاسته شده است این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، وزیر آموزش و پرورش در سفر استانی خود به استان گلستان که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛ ضمن بازدید از روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس گرگان اظهار کرد: امسال موارد تخلف ثبت نام نسبت به سال های گذشته کمتر بوده است و با همکاری والدین، سعی کرده ایم تخلفات ثبت نام مدارس را به صفر برسانیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در سفر استانی خود به استان گلستان، ضمن بازدید از روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس گرگان اظهار کرد:

سیدمحمد بطحایی اظهار کرد: با توجه به افزایش دو برابری نرخ نوشت افزار بخصوص با برندهای خارجی توصیه می شود خانواده ها بیشتر از تولیدات داخلی استفاده کنند تا هم توجیه اقتصادی داشته و هم به رونق کالای ایرانی کمک کند.

وی در مورد تخلفات احتمالی نام نویسی در مدارس نیز گفت: با بازرسی های به موقع، تاکنون نسبت به گذشته تخلف ها کمتر و گزارش های مردمی نیز کاهش یافته است و سعی می شود که این مشکل به صفر نزدیک شود.

وی همچنین گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید به منظور تامین نیروی فرهنگی مورد نیاز مدارس کشور، 25 هزار دانشجو جذب دانشگاه های فرهنگیان می شوند این دانشجویان از بین دارندگان مدرک دیپلم بوده و باید دوره چهار ساله تکمیلی را طی کنند.

بطحایی اضافه کرد: همچنین با برنامه ریزی انجام شده و براساس قانون ماده 28، هجده هزار نفر با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هم دوره یک ساله تربیت مدرس را در دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز