شیخ مطرح کرد:

استقبال ۷۰۰۰ نفر از فرزندان خانواده شهرداری از طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی

۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۳:۳۳
کد خبر: ۷۴۷۴۲۸
استقبال ۷۰۰۰ نفر از فرزندان خانواده شهرداری از طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی
با همکاری معاونت توسعه منابع انسانی و سازمان بسیج شهرداری تهران، طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی با ثبت نام 7000 نفر از دانش آموزان خانواده بزرگ شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  ابراهیم شیخ در خصوص مدرسه تابستانی نشاط و تعالی که با همکاری معاونت توسعه منابع انسانی و سازمان بسیج شهرداری تهران برای فرزندان کارکنان شهرداری درحال برگزاری است، گفت: این طرح با پیشنهاد معاونت منابع انسانی و به منظور غنی سازی اوقات فراغت و توانمندسازی فرزندان کارکنان شهرداری تهران در موضوعات علمی، آموزشی، فرهنگی هنری، زیارتی، مهارتی و تفریحی، با همکاری سازمان بسیج به اجرا درآمد که با استقبال 7000 نفری از فرزندان کارکنان خدوم شهرداری تهران را تحت پوشش قرار داد.

شیخ افزود: طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی با هدف تحکیم بنیان خانواده، توانمند سازی فرزندان در کسب مهارت های کار و زندگی، غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد روحیه نشاط فرزندان و نیز تمرین کار گروهی و ارتقاء بهره وری سازمانی تعیین گردیده است که طی 7 هفته در کلیه سطوح سازمانی شهرداری تهران برگزار می گردد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه همه دانش آموزان و دست اندرکاران در طول مدت طرح تحت پوشش بیمه قرار دارند، اظهار داشت: در این طرح تلاش شده با همراهی 320 نفر از مربیان و مبلغین متخصص، طی برنامه های متنوع اعم از کلاس ها و کارگاه های آموزشی در زمینه های تهران شناسی، علم و فناوری، مهارت آموزی، ورزش، معنویت ، دفاع مقدس و ایثار و نیز اردوهای روزانه، اهداف مورد نظر به اجرا درآید.

وی از جمله برنامه های مؤثر در تحکیم روابط والدین و فرزندان و توان افزایی دانش آموزان را برگزاری اردوهای مادران و دختران، و نیز بکارگیری دانش آموزان در اجرای برنامه های اردو و نیز مسابقات روزانه همراه با اهدای جوایز نام برد.

لازم به ذکر است تیم های ارزشیابی از اداره کل برنامه ریزی و آموزش و سازمان بسیج شهرداری تهران به طور همزمان نسبت به ارزیابی و نظارت در ارزیابی همچون خلاقیت و نوآوری، صرفه جویی در هزینه ها، توجه به اجرای موثر برنامه ها با توجه به اهداف تعیین شده اهتمام می ورزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز