سردار رحیمی اظهار داشت:

پلیس پایتخت از لحاظ عملکرد و اعتماد مردمی در صدر قرار دارد

۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۶:۵۰
کد خبر: ۷۴۷۴۵۹
پلیس پایتخت از لحاظ عملکرد و اعتماد مردمی در صدر قرار دارد
رئیس پلیس پایتخت گفت: بحمدالله با تلاش و مجاهدت‌های پیدا و نهان همکارانمان در پلیس تهران, شاهد امنیتی بی نظیر در پایتخت هستیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جشن بزرگ تجلیل از خانواده کارکنان این فرماندهی، در سخنانی با قدردانی از همراهی و همدلی خانواده کارکنان، بیان داشت: بدون شک همراهی و همدلی همسران و خانواده های شما تاثیر شگرفی در پیشبرد مأموریت‌های ناجا دارد که این مهم قابل تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: امروز بحمدالله با تلاش و مجاهدت‌های پیدا و خاموش و شبانه‌روزی همسران و فرزندان شما در نیروی انتظامی شاهد امنیتی بی‌نظیر در پایتخت هستیم.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: در آخرین نظرسنجی یکی از معتبرترین مراکز نظر سنجی کشور، پلیس پایتخت از لحاظ عملکرد و اعتماد مردمی در صدر و دارای مقام اول در مقایسه با دیگر سازمان‌ها،نهادها و ارگان‌ها قرار دارد و این مهم جز با تلاش و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر همسران شما در پلیس مسیر نخواهد شد.

وی افزود: نیروی انتظامی، امروز پاسدار آرمان‌های انقلاب شکوهمندی است که تنها منادی اسلام راستین در جهان می‌باشد که با خون هزاران شهید گرانقدر آبیاری شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: ما تا آخر ایستاده‌ایم و ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاه نخواهیم آمد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ما میراث دارا حماسه غدیرخم هستیم و هرگز عهد و پیمان خود را با ولایت نخواهیم گسست، گفت: ما خود را سربازان ولایت و خادمان ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی می‌دانیم و آرامش و آسایش خود را نثار آرامش و آسایش مردم عزیزمان خواهیم کرد.

 

نظر شما