قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت عنوان کرد:

بازدید از مراکز بهداشتی شهرستان ها تضمین کننده اجرای سیاست های بهداشتی

۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۵:۴۳
کد خبر: ۷۴۷۴۷۷
بازدید از مراکز بهداشتی شهرستان ها تضمین کننده اجرای سیاست های بهداشتی
قائم مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت بر بازدیدهای مستمر از مراکز بهداشتی شهرستان ها برای پیشبرد اهداف حوزه بهداشت تاکید کرد.‬.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد شریعتی در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی سطح شهرستان یزد، گفت: بازدید از شبکه های بهداشت و درمان استان یزد در ادامه بازدیدهای مدیران ستادی در حوزه بهداشت از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور انجام شد و این بازدیدها تضمین کننده اجرای سیاست های حوزه بهداشت در دانشگاه ها و محیط است چرا که مشکلات محیط، نقاط ضعف و قوت در این بازدیدها مشخص می شود.

شریعتی افزود: در این بازدید ها تجربیات مدیران ستادی به مدیران محیط منتقل می شود و در استان یزد میان همکاران حوزه بهداشت اشتیاق برای یادگیری و بهتر بودن وجود داشت.
 
وی ادامه داد: مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، رؤسای شبکه ها و حتی نیروهای محیطی آماده برای شناسایی نقص ها و برطرف کردن آن هستند.
 
وی بیان کرد: در بازدیدها خوشبختانه شرایط خوب و نقاط قوت بسیار زیاد بود و مواردی هم برای بهبود بخشی وجود داشت. برخی موارد نیاز به تصمیم گیری دارد و در برخی موارد باید کار بیشتری انجام شود.

 

نظر شما