دو روز گذشته؛

کلنگ احداث نخستین خانه جوان چهارمحال و بختیاری توسط جوانان به زمین زده شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۳:۵۷
کد خبر: ۷۴۷۶۶۴
کلنگ احداث نخستین خانه جوان چهارمحال و بختیاری توسط جوانان به زمین زده شد
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، عملیات ساخت اولین خانه جوان چهارمحال و بختیاری با 20میلیارد اعتبار آغاز و کلنگ احداث این مکان توسط 2 جوان عضو تشکل های مردم نهاد به زمین زده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  همزمان با پنجمین روز از هفته دولت آئین آغاز عملیات اجرایی نخستین خانه جوان چهارمحال وبختیاری در میرآباد غربی شهرکرد روز گذشته باحضور استاندار،نماینده مجلس، فرماندارشهرکرد، مسئولین استانی و دبیران سازمان‌های مردم نهاد برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این آئین با بیان اهمیت اجرای این پروژه، اظهار داشت: جوانان استان می توانند از تمامی خدمات خانه جوان در موضوعات غنی سازی اوقات فراغت، کتاب خوانی، مشاوره، جلسات آموزشی، علمی، فرهنگی و ... استفاده کنند و به این ترتیب مشارکت جوانان در موضوعات و عرصه های مختلف افزایش پیدا خواهد کرد.

اقبال عباسی با اشاره به اینکه برخی اقدامات در حوزه ورزش و جوانان استان همچون تشکیل اتاق فکر، به عنوان الگویی برای دیگر استان‌ها کشور در حال اجرا است، تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر جوانان در کنار بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات دستیار و مشاوران جوان در دستگاه های اجرایی، بازدهی مطلوب‌تری را در زمینه مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح و جوانگرایی اندیشه جوانان در تصمیم سازی ها ایجاد می‌کند.

نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از متولیان امر پروژه احداث خانه جوان در استان، افزود: افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌هایی از این قبیل موجب عزت جمهوری اسلامی ایران که مرهون خون شهداست، منجر خواهد شد و امید است این پروژه طی در هفته دولت سال آینده به عنوان خدمت ماندگار در حوزه جوان افتتاح شود.

اردشیر نوریان با اشاره به اهمیت ورزش در زندگی مردم جامعه تصریح کرد: پس از برد تیم ملی فوتبال در جام جهانی اخیر نشاط عمومی در سراسر کشور ایجاد شد و این حاکی از اهمیت و ارزش ورزش در زندگی این افراد است و مقام معظم رهبری در جام جهانی اخیر پیام تبریک و تشکر ارسال کردند که این از نقاط قوت ورزش است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال، بامساحت 625 مترمربع و زیربنای یک هزار مترمربع کلنگ‌زنی شد.

حمید کریمی با اشاره به اینکه دستگاه اجرایی این پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: پروژه خانه جوان از ششم شهریورماه آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا سال 98 به بهره‌برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز