مدیر عامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی:

۶۰۰ هزار کشاورز نمونه عضو مجمع ملی خبرگان کشاورزی/ برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع وابسته کشاورزی گامی جهت رفع مشکلات کشاورزان

۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۲۲:۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۴۷۸۰۸
۶۰۰ هزار کشاورز نمونه عضو مجمع ملی خبرگان کشاورزی/ برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع وابسته کشاورزی گامی جهت رفع مشکلات کشاورزان
مدیر عامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی با اشاره برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع وابسته کشاورزی گفت: راهکارهای ساختاری برای پایداری مزرعه و مکانیزاسیون کشاورزی در این نمایشگاه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، علی خان محمدی، دبیر اجرایی بنیاد توانمندسازی گندم‌کاران ایران در ارتباط با برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع وابسته کشاورزی( اتماک ـ آی فارم) اظهارداشت: این نمایشگاه ۲۱ تا ۲۴ شهریور سال‌جاری در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران با مشارکت خبرگان کشاورزی برگزار می‌شود  تا همچون کشورهای پیشرفته عامل اصلی نمایشگاه یعنی کشاورزان و بهره‌برداران تولید با تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی تبادل نظر کنند.

وی با بیان اینکه اکثر کشاورزان نمونه در مجمع ملی خبرگان کشاورزی عضو هستند، افزود: این کشاورزان از طریق شرکت در  دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع وابسته کشاورزی نظرات خود را با تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی درمیان گذاشته تا راهکارهای ساختاری برای پایداری مزرعه و مکانیزاسیون کشاورزی مطرح و مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد.

مدیر عامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی ادامه داد: ۶۰۰ هزار کشاورز نمونه در حوزه‌‌های مختلف کشاورزی ازجمله دام، طیور، زنبور، شیلات و سایر موارد کشاورزی در بانک اطلاعاتی جمع‌آوری شده از سال ۸۴ تا  ۹۵  در مجمع ملی خبرگان کشاورزی ثبت شده‌اند.

خان محمدی اعلام کرد: تعداد زیادی از این کشاورزان نمونه طی هماهنگی با مسئولان نمایشگاه و معاونت ترویج آموزش کشاورزی به رهبری مجمع ملی خبرگان کشاورزی از نمایشگاه بازدید و پیش بینی‌می‌کنیم حدود ۶ هزار کشاورز نمونه با تمهیدات در نظر گرفته شده از جمله وسیله ایاب و ذهاب از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی یادآور شد: کشاورزان علاوه بر بازدید از نمایشگاه، امکان خرید ماشین آلات و صنایع وابسته کشاورزی برایشان فراهم بوده همچنین در کارگاه‌های آموزشی مربوطه می‌توانند شرکت و از تبادل اطلاعات و تجارب تولید کنندگان ماشین آلات و صنایع وابسته کشاورزی و تجربه‌های سایر کشاورزان در زمینه مشکلات و مزایای مکانیزاسیون کشاورزی بهره‌مند شوند.

دبیر اجرایی بنیاد توانمندسازی گندم‌کاران ایران خاطر نشان کرد: از مسئولان رده بالای مرتبط با حوزه کشاورزی و ماشین آلات و صنایع وابسته نیز جهت حضور در نمایشگاه دعوت شده تا از این طریق نیز همزمان با بیان دغدغه کشاورزان گامی در جهت ارائه تسهیلات به کشاورزان نمونه و رفع مشکلات کشاورزی برداشته شود.

خان محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد که برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع وابسته کشاورزی تهران( اتماک ـ آی فارم) نمایشگاهی کاربردی باشد که برای آینده کشاورزی کشور و کسانی که در این راه سرمایه‌گذاری کرده‌اند مفید واقع شود.

indexم

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز