دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) :

اجازه برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی را در مصلی تهران نمی‌دهند/ به‌جای مدلینگ ها ، شیرخوارگان حسینی را به مصلی راه بدهند

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۳۰:۲۹
کد خبر: ۷۴۹۲۸۷
اجازه برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی را در مصلی تهران نمی‌دهند/ به‌جای مدلینگ ها ، شیرخوارگان حسینی را به مصلی راه بدهند
داود منافی پور گفت: هرچه در این مدت تلاش کردیم نتوانستیم بگوییم که مجمع حضرت علی اصغر (ع) نمی‌تواند در تهران جلسه داشته باشند سال گذشته هم خواستند ما را بیرون کنند ولی نتوانستند ولی امسال از دو ماه پیش اعلام کردند که در مصلی نمی‌توانیم برنامه‌ای داشته باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، داود منافی پور، دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در نشست خبری با اشاره به فعالیت‌های این مجمع گفت: امسال ١٦ سال از برگزاری اولین مراسم بزرگداشت علی اصغر می‌گذرد. همه میدانند که از مهدیه تهران و با یک جلسه اغاز کردیم و برنامه ها را در دو بخش ١٥ سال اول و  ١٥ سال دوم اغاز کردیم.  سال ٩٧ اغاز پانزده سال دوم فعالیت ماست که ٥٣٠٠جلسه در ایران و ٤١ جلسه در جهان ولی به صورت کلی و با توجه به اطلاعات غیر رسمی بیش از ٦ هزار جلسه در جهان برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یکی از مراسم در صحن امام رضا (ع) است که با هماهنگی با آستان قدس داشتیم که جا دارد از متولیان تشکر کنیم به‌خصوص در زمینه تهیه لباس که برای شهرهای سنی نشین و شهرهایی که توانایی مالی ندارند. بیش از ١٣٠٠٠٠نفر پیش بینی میکنیم که به حرم بایند و همینطور برنامه ای در میدان نقش جهان تدارک دیدیم که بیش از ١٠٠هزار نفره است. برنامه هایی را انجام داده‌ایم در مناطق محروم تا این همایش را پیش بردیم آمار ما در ایران بیش از ٥ هزار جلسه است و آورده غیر رسمی ما بیش از ٦ هزار جلسه است.

وی افزود: در خارج از کشور به دو علت گرانی پارچه ها  ٣٠ درصد پس رفت داشتیم که به علت گرانی دلار و هزینه ارسال بود . در اروپا و امریکا به دلیل مشکلاتی که مصلا ایجاد کرد و همچنین گرانی نتوانستیم پیش برویم.

منافی پور افزود: تلاش می‌کنیم این جمعیت که همراه عزیزانشان هستند برای معرفی حضرت علی اصغر (ع) استفاده کنیم و از سال گذشته با توجه به منابع سنی و شیعه پیراهنی آماده کردیم که از آن در کربلا رو نمایی می‌کنیم همچنین از نقشه راهبردی مجمع جهانی علی اصغر رونمایی خواهیم کرد.

دبیر مجمع جهانی علی اصغر ادامه داد: امام صادق فرمودند که شیعه قبل از ظهور باید حیاطش را از کربلا آغاز کند، اولین پیام ما مظلومت حضرت علی اصغر است زیرا او ادامه حیاط کربلا است. اگر کسی فکر کند فعالیت ما آسان است اشتباه می‌کند ما اگر منابعی داشته باشیم می‌توانیم فعالیت خود را گسترده کنیم.  مجمع جهانی حضرت علی اصغر بزرگترین ان‌جی‌او در جهان است و با دلی پر از درد می‌گوییم که کسی از این مجمع حمایت نمی‌کند.

وی ادامه داد: علوی‌های ترکیه و همچنین پاکستان و در هند مراسم شیرخوارگان حسینی را برگزار می‌کنند در چند سال آینده به ٢١ هزار جلسه در جهان می‌رسیم که این سعادتی است که مدیون مظلومیت علی اصغر هستیم. ما می‌خواهیم به کلیساها ورود پیدا کنیم. به دلایلی در لندن که ممنوع فعالیت شدیم ولی می‌توانیم شیر پخش کنیم و شهادت علی اصغر را توضیح می‌دهند. تمام مادرها فرزندانشان را نذر صاحب زمان می‌کنند. مسئولان ما توجهی ندارند ولی در خارج از کشور می‌گویند اینها در حال سرباز گیری هستند. چرا سی ان ان از برنامه ما در مصلی تهران پخش زنده می روند زیرا انها مقدمات ظهور را پوشش می‌دهند ولی داخل کشور توجهی نمیکنند.

او با اشاره به آمار مادرانی که در مراسم شیرخوارگان حسینی شرکت می‌کنند اضافه کرد: از هر ده مادر دو نفر در مراسم ما شرکت میکند که پیش بینی می‌کنیم این باید به عدد ٥ برسد تا ١٥ میلیون شرکت کننده داشته باشیم. در حرم رضوی به زودی یک نمایشگاه دائمی خواهیم داشت که آیت الله رییسی به ما کمک بسیاری کرده است. این مجمع حتی دفتر برای فعالیت نداشتیم و همه سرمایه ما از مردم است.

منافی‌پور گفت: هرچه در این مدت تلاش کردیم بگوییم که مجمع حضرت علی اصغر (ع) نمی‌تواند در تهران جلسه داشته باشند به دغدغه ما دقت چندانی نکردند. سال گذشته هم خواستند ما را بیرون کنند ولی نتوانستند ولی امسال از دو ماه پیش اعلام کردند که در مصلی نمی‌توانیم برنامه‌ای داشته باشیم. این یک دادخواهی از سوی ما است که از مسئولان مصلی تهران بخواهیم بگویند که چرا اجازه فعالیت به ما ندادند. بدانید ما دنبال این موضوع هستیم و از مکان‌ها و تریبون‌های مختلف در برابر ظلم می‌ایستیم آنها با دعای ندبه که شعار ماست اشتباه گرفته اند، همه مردم جهان از ما پیام می‌گیرند. این مسئولان نمی‌دانند چه می‌گویند. دو ماه جواب تلفن و جواب نامه‌های ما را نمی‌دهند حتی با ما ملاقات هم نمی‌کنند اگر از دولت‌ها پول می‌گرفتیم این وضعیت مالی مجموعه نبود رییس جمهور پیشین آمده در مراسم مجمع که به او گفتیم نمی‌خواهیم سیاسی کاری شود.

وی در پایان گفت: مبنای دکترین ما استقامت است که حضرت آقا همواره ما را تشویق به استقامت می‌کنید مسئولان مصلی بالای ٣٠ هزار بار پای منبر آقا نشسته‌اند ولی به تذکر آقا در مورد اهمیت نیروهای مردمی تاکید کردند توجهی نمی‌کنند این ضربه‌ای ایست که به یک مجموعه نیروی مردمی می‌خورد ما به مردم مستضعف جهان پیام می‌دهیم ولی آنها نمی‌دانند این موضوع یک قصب فرهنگی است و اگر آقا مطلع بشوند ما به مصلی ورود پیدا می‌کنیم ایکاش بجای نمایشگاه لباس و ورود مدلینگ ها  به ما اجازه ورود می‌دادند .ما مراسم را برگزار نمی‌کنیم مگر در مصلی تهران.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز