نوش آبادی خبر داد:

پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک به مرز ۶۸ درصد رسید

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۵:۲۰
کد خبر: ۷۴۹۵۹۲
پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک به مرز ۶۸ درصد رسید
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از رفع کامل معارضات تاسیساتی باند غربی تقاطع بلوار المپیک با بزرگراه شهید حکیم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مهندس احسان نوش آبادی ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب رفع لوله آب 200 میلیمتر، عملیات زیرسازی در باند غربی بلوار المپیک تسریع شده و تا مرحله اجرای لایه بیس پیشرفت کرده است.

وی با بیان آنکه تکمیل عملیات رفع معارض لوله آب 400 میلیمتر و اجرای کامل شبکه جایگزین مخابرات از الزامات مهم بهره برداری از مسیر شمالی – جنوبی بلوار المپیک در محل تقاطع با بزرگراه شهید حکیم به شمار می آید، از ادامه تلاش ها برای جابجایی این شبکه های تاسیساتی خبر داد.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک به مرز 68 درصد رسیده است و پیش بینی می شود این مسیر راهگشای ترافیکی، امسال تحویل شهروندان شود.

گفتنی است تقاطع بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، از تقاطع‌های پرتقاضای سفر در مسیر این بزرگراه به شمار می‌آید. پل های شرقی- غربی این تقاطع همزمان با گشایش ادامه بزرگراه شهید حکیم مورد بهره برداری قرار گرفت و بخش های باقی مانده آن شامل مسیر شمالی- جنوبی بلوار المپیک در تراز منهای یک و همچنین پل جهتی شمال به شرق است. تکمیل این پروژه علاوه بر تقویت ارتباط محلات موجود در ضلع شمال بزرگراه شهید حکیم با شبکه معابر بزرگراهی پایتخت، دسترسی بزرگراهی به ورزشگاه آزادی را تسهیل می‌کند.

 

نظر شما