به مناسبت ۱۵ شهریور با اهدای شاخه گل صورت گرفت:

تکریم از بازنشستگان شهرداری تهران

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۲:۵۴
کد خبر: ۷۴۹۶۷۹
تکریم  از بازنشستگان شهرداری تهران
مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران ضمن تجلیل از بازنشستگان گرانقدر شهرداری تهران، به مناسبت روز تکریم بازنشستگان با اهدای شاخه گل از این عزیزان تقدیر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، به منظور تجلیل و قدر دانی از بازنشستگان و سالمندان  روز چهارشنبه از مراجعین به مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اهدای شاخه گل  تجلیل شد.

مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با هدف تسهیل در خدمت رسانی به بازنشستگان  شهرداری تهران تاسیس شده است.

این مرکز طی سال های گذشته گام مهمی در کاهش میزان مراجعه حضوری بازنشستگان به معاونت ها و واحدهای مدیریتی مربوطه به منظور دریافت خدمات داشته است .

این مرکز در فضایی بالغ بر 350 متر مربع و با امکانات و تجهیزات مدرن، شامل کامپیوترهای تاچ متصل به اینترنت برای استفاده بازنشستگان، عابر بانک و سیستم عملیات بانکی، دستگاه آنلاین صدور فیش حقوقی و حکم بازنشستگی، جدیدترین سنسور های نور و دود و سیستم نوبت دهی پیشرفته، در طبقه همکف سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، آماده خدمت رسانی به خانواده بزرگ بازنشستگان شهرداری تهران است.

گفتنی است روزانه بیش از 200 بازنشسته و موظف شهرداری تهران به این مرکز مراجعه می کنند و در کمتر از ده دقیقه امور اداری خود را به سرانجام می رسانند. در روزهای دوشنبه نیز مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران  با برگزاری جلسات ملاقات عمومی میزبان بیش از 400بازنشسته است تا بازنشستگان گرانقدر شهرداری بتوانند از خدمات تور، کمک هزینه تدفین و ازدواج ، صدور معرفی نامه بانکی  و پرداخت جوایز نقدی به فرزندان  دانش آموز و دانشجوی خود بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز