انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور سمنان با ۴۰ مصدوم

۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۴:۳۲
کد خبر: ۷۵۰۰۹۲
انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور سمنان با ۴۰ مصدوم
معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان از انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور سمنان-دامغان و سقوط از پل خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، علی‌ یحیایی بابیان اینکه یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۷۱ محور سمنان-دامغان از جاده منحرف و از روی پل سقوط کرد، اظهار داشت: این حادثه ساعت چهار و ۲۰ دقیقه بامداد امروز پنج‌شنبه به وقوع پیوست که بعد از تماس با سامانه ۱۱۲ بلافاصله نیروهای امدادی هلال‌احمر و اورژانس در محل حاضر شدند.

وی افزود: این حادثه، ۴۰ نفر مصدوم و ۴۹ حادثه‌دیده داشت که دو نفر از آسیب دیدگان توسط نیروهای واکنش سریع هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه در محورهای استان سمنان هفت پایگاه سیار و ۱۱ پایگاه ثابت آماده ارائه خدمات به مسافران هستند، بیان داشت: با توجه به اینکه در ایام پایانی تعطیلات تابستانی قرار‌داریم و با حجم تردد در محورهای استان مواجه‌هستیم از مسافران می‌خواهیم چنانچه در طی مسیر نیاز به درمان و دارو داشتند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند و هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه مسیر صرف‌نظر کرده و بعد از استراحت به مسیر ادامه دهند تا شاهد حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز