خیابان ورزش به منطقه ۵ پایتخت نشاط دوباره بخشید

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۷:۵۳
کد خبر: ۷۵۰۶۶۶
خیابان ورزش به منطقه ۵ پایتخت نشاط  دوباره بخشید
باز پس گیری خیابان به نفع کودکان منطقه 5 پایتخت با اجرای طرح خیابان ورزش با حضور شهردار منطقه انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،به منظور احیای ورزش خیابانی و ایجاد نشاط همگانی ، برنامه خیابان ورزش درمحله پرواز ، خیابان شقایق حدفاصل بلوار فردوس تا حکیم اجرایی شد.

در این طرح که با هدف باز پس گیری خیابان به نفع کودکان انجام شد ، شهردار منطقه به همراه معاون امور اجتماعی و فرهنگی ، رئیس اداره تربیت بدنی و شهرداران نواحی در بین شهروندان و کودکان حضور یافته و به انجام بازی های ورزشی پرداختند.

فوتبال دستی ، فوتبال گل کوچک  ، شطرنج ، هفت سنگ ، طناب کشی ، لیلی ، مارو پله ، مچ اندازی ، تنیس روی میز ، چرخ و فلک و بازی های فکری  از جمله ورزش هایی بود که کودکان در خیابان ورزش از آن لذت بردند.  

خسروآبادی در حاشیه این مراسم گفت : از این که در محلات منطقه شورو نشاط شهروندان را با احیای ورزش شاهد هستیم بسیار خرسندیم و باید به محلات نگاه فرهنگی اجتماعی داشت تا روحیه نشاط در بین مردم گسترش یابد.

وی افزود : باز پس گیری خیابان های شهر به نفع کودکان حرکت مثبتی برای خدمت به شهروندان بوده که باعث احیای ورزش ها و بازی های قدیمی فراموش شده می شود.

شهرزیست پذیر شهروند مشارکت پذیر در منطقه 5 با اجرای طرح خیابان ورزش در محله پرواز با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی ، نیروی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی ، نیروهای شهربان و اداره تربیت بدنی محقق شد.

شهروندان با حضور پر شور خود ، استقبال بی نظیری از طرح داشتند.

index

ز

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز