تندگویان در گفت‌وگو با برنا پیشنهاد داد؛

تشکیل کمیته پیگیری و نظارت اجرای مصوبه "منع بکارگیری بازنشستگان" در دولت/ اعلام آمادگی معاونت امور جوانان برای عضویت در این کمیته

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۵:۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۵۰۶۹۶
تشکیل کمیته پیگیری و نظارت اجرای مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان در دولت/ اعلام آمادگی معاونت امور جوانان برای عضویت در این کمیته
معاون امور جوانان وزارت ورزش‌وجوانان گفت: « آقای رییس جمهور برای اجرایی شدن این موضوع یک کمیته‌ی پیگیری اجرای مصوبه در دولت تصویب کند تا این کمیته مسوولیت ارائه گزارش عملکرد از اجرای قانون، تعیین تکلیف بازنشستگان و انتصاباتی که قرار است در این حوزه صورت گیرد را داشته باشد.»

محمد مهدی تندگویان - معاون امور جوانان وزارت ورزش‌وجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، در مورد صحبت‌های روز گذشته رییس جمهور مبنی بر کاهش سن مدیریتی که تا پایان سال جاری باید ورت گیرد، بیان کرد: «چهار مدیر کل معاونت امور جوانان دهه شصتی هستند؛ همچنین برای تغییر معاونان استان‌ها سعی می‌شود این نکات درنظر گرفته شود. در  یک سال گذشته 10 معاون تغییر یافته و همچنین بخش زنان  پررنگ‌تر شده است. در گذشته معاون زن نداشته‌ایم اما در حال حاضر چهار معاون زن دهه شصتی هستند.»

وی در ادامه افزود: «تصور می‌کنم آقای رییس جمهور برای اجرایی شدن این موضوع یک کمیته‌ی پیگیری اجرای مصوبه در دولت تصویب کند تا این کمیته مسوولیت ارائه گزارش عملکرد از اجرای قانون، تعیین تکلیف بازنشستگان و انتصاباتی که قرار است در این حوزه صورت گیرد را داشته باشد. با سخنرانی و دستور در این مورد به نتیجه نخواهیم رسید. باید کمیته مشترک اجرایی تنظیم شود تا بابت اجرای این مصوبه، پیگیری و گزارش مسستمر ارائه دهد. معاونت امور جوانان برای عضویت در این کمیته اعلام آمادگی می‌کند.»

تندگویان با بیان اینکه سن مدیریتی در معاونت امور جوانان حداقل بیست سال کاهش یافته است، گفت: «تصور می‌کنم با تغییر مدیرکل‌ها و کاهش سن مدیریتی در کار کردن با این مدیرکل‌های جوان کم آورده‌ام چرا که از من بسیار فعال‌تر و پیگیرتر  هستند. روزانه یکی از مدیرکل‌های معاونت امور جوانان در سفر هستند تا مشکلات را پیگیری کنند. تحرک در معاونت امور جوانان بسیار بالا رفته است.»

معاونت امور جوانان وزارت ورزش‌وجوانان به دیگر وزرا برای انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی توصیه کرد: «توصیه می‌کنم معاونان وزراء برای ماندگاری خود هم که شده این اقدام را اجرایی کنند چون نگرش جدیدی بوجود می‌آید و به مدیریت کمک خواهد کرد. با ورود جوانان دستاوردها بیشتر از پیش خواهد بود چرا که جوانان دارای ایده‌های جدید هستند و برای هر موضوعی زمان صرف می‌کنند.  هر معاون وزیری که این کار را انجام دهد خود تحول را حس خواهد کرد. صندوق بازنشستگی نیازمند یک مدیر عامل جوان است که اگر این تغییرات رخ دهد بازنشستگان دستاوردها را حس خواهند کرد و  خدمات‌دهی افزایش خواهد یافت.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز