سرهنگ مومنی خبر داد؛

آمار تصادفات منجر به فوت هفته گذشته تهران

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۶:۴۲:۱۳
کد خبر: ۷۵۰۷۰۲
آمار تصادفات منجر به فوت هفته گذشته تهران
سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات، در رابطه با تصادف های هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع ۲ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم.در این حوادث متاسفانه ۲ نفر راننده موتورسیکلت فوت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، مومنی اظهار داشت تصادف اول در ساعت 12  و 27 دقیقه ظهر روز یکشنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح سواری پژو به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با موتورسیکلت سواری که در حرکت بوده برخورد و موتورسیکلت با گاردریل کناری محور بزرگراهی برخورد می کند و راننده موتورسیکلت در محل فوت کرد.

●تصادف دوم ساعت ۰۴:۰۰ بامداد روز چهارشنبه در مسیر غرب به شرق بلوار شقایق موتورسیکلت سواری در حرکت بوده که به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم کنترل وسیله نقلیه و بعد از عبور از پیاده رو با دیواره بتنی میدان میوه و تره بار برخورد و در اثر اصابت سر راننده با دیواره بتنی متاسفانه راننده موتورسیکلت جوان حدوداً ۱۸ ساله در محل حادثه فوت کند.

سرهنگ مومنی در تشریح این دو تصادف متذکر شد که رانندگان موتورسیکلت به رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی پایبند باشند و در هنگام حرکت در سطح معابر از کلاه ایمنی استفاده کنند و با سرعت مطمئنه حرکت نمایند که در صورت وقوع هرگونه حادثه بتواند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.

سرهنگ مومنی در انتها  متذکر شد:

کلیه رانندگان و موتورسیکلت سواران عزیز با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی،حرکت با سرعت مطمئنه،توجه کافی به جلو داشتن در هنگام رانندگی،استفاده از کلاه ایمنی توسط راننده و سرنشین موتورسیکلت ،شاهد چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز