با حضور شهردار تهران؛

تونل آرش-اسفندیار و دوربرگردان غیرهمسطح اتوبان مدرس به نلسون ماندلا افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۰:۳۹
کد خبر: ۷۵۱۴۰۷
تونل آرش-اسفندیار و دوربرگردان غیرهمسطح اتوبان مدرس به نلسون ماندلا افتتاح شد
صبح امروز دوشنبه، 19 شهریورماه دوربرگردان غیرهمسطح اتوبان شهید مدرس به خیابان نلسون ماندلا با حضور شهردار تهران و مدیران شهری افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در مراسم افتتاح دوربرگردان غیرهمسطح اتوبان شهید مدرس به خیابان نلسون ماندلا، افشین حبیب زاده و شهربانو امانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ایرج معزی معاون فنی و عمران و مصطفی سلیمی، شهردار منطقه 3، سید محمدعلی افشانی شهردار تهران را همراهی کردند. 

پروژه پل دوربرگردان غیرهمسطح اتوبان شهید مدرس به خیابان نلسون ماندلا، تقاطع نلسون ماندلا به بزرگراه شهید مدرس و خیابان الهیه را به یکدیگر متصل می‌کند. با افتتاح این دوربرگردان تردد شهروندان از غرب به شرق بزرگراه شهید مدرس تسهیل می شود که این امر کاهش ترافیک، صرفه جویی در وقت و انرژی افراد را به همراه دارد.

همچنین با افتتاح این دوربرگردان بار ترافیکی زیر پل پارک وی به دوربرگردان مدرس- نلسون ماندلا منتقل می‌شود و تردد خودرو‌هایی که قصد دسترسی به خیابان‌های الهیه، فرشته و ضلع شرقی خیابان ولیعصر (عج) داشته باشند، به راحتی انجام می‌شود. 

شهردار تهران صبح امروز پس از افتتاح این طرح، پروژه تونل آرش-اسفندیار را هم افتتاح کرد. مراسم افتتاح نیز با حضور فاطمه ذوالقدر و الیاس حضراتی از نماینده های مجلس شورای اسلامی، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، محمود میرلوحی، مجید فراهانی، زهرا صدر اعظم نوری، حسن رسولی و محمد علیخانی از اعضای شورای شهر تهران در حال برگزاری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز