معزی:

پکیج سرمایه گذاری در پروژه های شهرداری تهران طراحی شده است

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۵:۳۰
کد خبر: ۷۵۱۵۲۵
پکیج سرمایه گذاری در پروژه های شهرداری تهران طراحی شده است
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام آماده سازی پکیج سرمایه گذاری در پروژه های شهرداری تهران، خبر داد: شهرداری تهران برای جذب سرمایه های بخش خصوصی جهت اجرای پروژه های تونل صیاد و ادامه بزرگراه یادگار امام فراخوان خواهد داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  ایرج معزی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، درمراسم افتتاح تونل آرش- بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: در اوایل تیر ماه شهردار تهران اعلام کرد حجم اعتبارات و پروژه های نیمه کاره شهرداری هم خوانی ندارند. پروژه ها باید ارزیابی شود و بر اساس اولویت عملیاتی شوند. با این وجود ما اعلام کردیم هر فصل یک پروژه را در تهران افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: این پروژه که امروز افتتاح کردیم تونلی است که کل مسیر آن 2580 متر طول دارد و طول تونل آن 1445 متر است. پروژه دیگری که امروز افتتاح کردیم دوربرگردان مدرس- ماندلا بود که به تقویت نقش ترافیکی خیابان ماندلا منجر خواهد شد. همچنین دو پروژه جمع آوری آب های سطحی نیز امروز افتتاح شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: طبق قول و قراری که داشتیم هر فصل یک پروژه افتتاح می کنیم و در مهر ماه امسال ادامه صیاد- شمال به سمت بزرگراه ارتش و چند پروژه دیگر را در تهران افتتاح خواهیم کرد.

معزی به محدودیت های مالی شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران پکیجی را برای سرمایه گذاری و جذب منابع بخش خصوصی در نظر گرفته است و آن را به زودی ارائه خواهد داد. من دست گرم خود ا به سمت سرمایه گذارانی که می توانند در پروژه های شهرداری شرکت کنند می فشارم.

وی اعلام کرد: شهرداری برای تونل شهید متوسلیان که بزرگراه صیاد شیرازی را از جنوب به بزرگراه آزادگان متوصل می کند فراخوان می دهد و همچنین پروژه هایی نظیر پارکینگ نیایش، امیرکبیر و ادامه پروژه بزرگراه یادگار امام نیز پروژه هایی هستند که شهرداری برای جذب سرمایه به بخش خصوصی پیشنهاد می دهد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در پایان از کیله پیمانکاران و کسانی که در پروژه تونل آرش و دور برگردان مدرس- نلسون ماندلا فعالیت کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز