نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها؛

گلایه رئیس شورای عالی استان‌ها به رئیس سازمان میراث فرهنگی/خوب بود ۲۴ ساعت قبل عدم حضورشان را خبر می‌دادند

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۶:۰۹
کد خبر: ۷۵۲۷۶۰
گلایه رئیس شورای عالی استان‌ها به رئیس سازمان میراث فرهنگی/خوب بود  ۲۴ ساعت قبل عدم حضورشان را خبر می‌دادند
رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه مقرر بود مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری صبح امروز در نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها شرکت کند گفت: متاسفانه ایشان صبح امروز اعلام کردند که کسالت دارند و نمی‌توانند در این جلسه شرکت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، مرتضی الویری در خصوص عدم حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفت: حتی صبح امروز که من آمدم به من اعلام کردند که تیم حفاظتی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کردند که ایشان تشریف می‌آورند اما دقایقی پیش به بنده اعلام شد که ایشان به دلیل کسالت در این جلسه حضور پیدا نمی‌کنند. ضمن باقی ماندن گلایه ما ، خوب بود که ۲۴ ساعت قبل به ما خبر می‌دادندتا ما می‌توانستیم برنامه خود را تغییر دهیم.

 در ادامه این جلسه گانبیلی، نماینده مردم تهران در شورای عالی استان‌ها درخصوص عدم حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در این جلسه گفت: باید موضوع بررسی مشکلات حوزه میراث فرهنگی در حوزه‌های انتخابی هر یک از نمایندگان از دستورکار این جلسه خارج شود. هرچند که معاونین سازمان میراث فرهنگی در این جلسه حضور دارند اما قانون به صراحت اعلام می‌کند وقتی رئیس سازمان و یا وزیری که دعوت شده به جلسه نمی‌آیند باید گزارش آن به رئیس‌جمهور داده شود لذا از همکاران می‌خواهم که مشکلات خود در حوزه میراث فرهنگی را در این جلسه اعلام نکنند.

در ادامه اعضای شورای عالی استان‌ها درخصوص خارج شدن موضوع میراث فرهنگی از دستورکار رای‌گیری کردند که با رای منفی نمایندگان مواجه شد.

تاجیک، معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز در پاسخ به نمایندگان و در تشریح علت عدم حضور مونسان در این جلسه گفت: دیروز عارضه‌ای برای ایشان پیش آمد و امروز پزشکان اجازه حضور در این جلسه را به ایشان ندادند. در حال حاضر ایشان در بیمارستان مشغول انجام آزمایشات پزشکی هستند. لازم به توضیح است که اوایل هفته آقای مونسان برای شرکت در این جلسه اعلام آمادگی کردند و مقرر بود خدمت شما باشند اما این عارضه روز گذشته پیش آمد. بی تردید قصد و نیتی وجود نداشت که در این جلسه حضور نداشته باشند.

 

نظر شما