مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گزارش می‌دهد:

ساماندهی ترافیکی میدان راه‌آهن

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۲:۱۵
کد خبر: ۷۵۳۶۶۹
ساماندهی ترافیکی میدان راه‌آهن
برای ساماندهی ترافیکی میدان راه‌آهن اقداماتی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و شهرداری منطقه 11 انجام شده است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ سرگرد مصطفی زینی‌وند مقدم رئیس اداره مهندسی ترافیک این پلیس اعلام کرد: میدان راه‌آهن یکی از میدان‌های اصلی شهر تهران ‌است که همواره دارای مشکلات و معضلات ترافیکی متعددی بوده است. در سال جاری به‌منظور ارائه راهکارهایی در جهت کاهش معضلات و مشکلات رفت‌وآمدی در این میدان، در چند نوبت کارشناسان این پلیس به همراه کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 نسبت به انجام بازدید و بررسی میدانی از محل اقدام کردند.

زینی‌وند مقدم در ادامه گفت: مواردی به تصویب طرفین رسید که خوشبختانه در حال حاضر تمام این موارد اجرا شده و نتیجه این اقدامات بهبود روند رفت و آمد این میدان در مقایسه با وضعیت قبل است.

وی این موارد را این‌گونه برشمرد: محل دپوی اتوبوس‌های خط میدان راه‌آهن – پل پارک‌وی از شمال به جنوب خیابان ولی‌عصر(عج) قبل از میدان راه‌آهن به پایانه معین منتقل شد و از توقف اتوبوس‌ها در محل قبلی جلوگیری می‌شود. افزون بر این تمامی ایستگاه‌های تاکسی ضلع غربی میدان راه‌آهن به ضلع شرقی، مقابل ورزشگاه راه‌آهن منتقل شدند.

زینی‌وند مقدم گفت: همچنین ایستگاه بین‌راهی برای اتوبوس‌های بی‌.آر.تی در ضلع غربی ساخته شده تا از تجمع و ازدحام مسافرین در داخل میدان جلوگیری شود. به‌علاوه ترددها در مدخل ورودی غربی به میدان راه‌آهن با اصلاح لچکی طراحی شده در این مکان کانالیزه شده است.

 

نظر شما