دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس:

دولت باید برای ساماندهی وضعیت زنان سرپرست خانوار تصمیم گیری کند

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۵:۰۰
کد خبر: ۷۵۳۶۸۰
دولت باید برای ساماندهی وضعیت زنان سرپرست خانوار تصمیم گیری کند
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید هر چه سریعتر در راستای ساماندهی وضعیت زنان سرپرست خانوار تصمیم گیری کند، چراکه بسیاری از صدمات و خسارت هایی که در این زمینه مشاهده می‌کنیم به هیچ عنوان قابل جبران نیست.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ روح الله بابایی صالح در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار، گفت: به منظور تقویت جایگاه زنان سرپرست خانوار دولت باید به هر طریقی که می تواند در این‌ خصوص سرمایه گذاری هایی انجام دهد.

وی با بیان اینکه هم اکنون آسیب های اجتماعی در زمینه نبود اشتغال در جامعه رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانوار با مشکلات مختلفی رو به رو هستند، به همین دلیل برای رفع مشکلات آنها دولت باید از طریق کمیته امداد و بهزیستی ار این زنان حمایت کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار اقدامی انجام دهد؛ چراکه آسیب های اجتماعی گاهی فرد و جامعه را دچار خسارت های جبران ناپذیری می‌کند.

بابایی صالح با تاکید بر اینکه دولت متولی اصلی حمایت از زنان سرپرست خانوار است، گفت: سایر ارگان‌های دولتی و غیردولتی و حتی خیران هم می توانند در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار اقداماتی انجام دهند.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای این قشر آسیب پذیر جامعه افزود: اگر مستمری برای این افراد در نظر گرفته شود، بسیاری از مشکلات آنها حل خواهد شد.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید هر چه سریعتر در راستای ساماندهی وضعیت زنان سرپرست خانوار تصمیم گیری کند، چراکه بسیاری از صدمات و خسارت هایی که در این زمینه مشاهده می‌کنیم به هیچ عنوان قابل جبران نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز