علت حادثه نیز در دست بررسی است؛

آخرین خبرها از تصادف تانکر سوخت با اتوبوس در جاده کاشان

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۳۶:۱۴
کد خبر: ۷۵۴۴۵۰
آخرین خبرها از تصادف تانکر سوخت با اتوبوس در جاده کاشان
شمار جانباختگان حادثه رانندگی بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری و تانکر حامل سوخت دوشنبه شب در آزاد راه کاشان به نطنز به 20 تن رسید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بر اساس اعلام مرکز اورژانس استان اصفهان در این حادثه همچنین 27 تن از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند که شماری از آنان به بیمارستان فاطمیه شهر بادرود از توابع نطنز انتقال یافتند و برخی نیزبه صورت سرپایی مداوا شدند.

این حادثه در پی خواب آلودگی احتمالی راننده اتوبوس و برخورد با تانکر سوخت حامل گازوئیل صورت گرفته اما هنوز علت دقیق در دست بررسی است.

نیرو های امدادی کاشان به وسیله سه دستگاه اتوبوس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مصدومین را به بیمارستان های کاشان و بادرود انتقال دادند.

رئیس اورژانس کاشان اعلام کرد در این حادثه دلخراش اتوبوس از پشت به تانکر حامل سوخت برخورد کرده و در لاین مخالف واژگون می شود و که متاسفانه 20 نفر فوت می کنند و 27 نفر مصدوم شده اند.

یک دستگاه اتوبوس مسافربری تعاونی هفت که از تهران عازم کرمان بود، دوشنبه شب حدود ساعت 11 و 30 دقیقه در 25 کیلومتری نطنز پس از برخورد با یک تانکر حامل سوخت گازوئیل واژگون شد و در باند مخالف آتش گرفت.

گزارش نهایی تعداد فوتی ها و آسیب دیدگان این حادثه جاده ای هنوز از سوی مسئولان و دستگاه های ذیربط اعلام رسمی نشده و خبر در حال تکمیل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز