توضیح معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با انتشار یک خبر

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۲:۲۵
کد خبر: ۷۵۴۴۵۶
توضیح معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با انتشار یک خبر
محمد مهدی تندگویان در پی درج خبری با عنوان "ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در انتظار تصویب مجلس" در برخی رسانه ها و پایگاه های خبری با عنایت به برداشتها و تفاسیر متفاوت از عنوان یادشده و در راستای تنویر و شفاف سازی زوایای موضوع برای افکار عمومی، نکاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ در پی درج خبری با عنوان "ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در انتظار تصویب مجلس" در برخی رسانه ها و پایگاه های خبری با عنایت به برداشت ها و تفاسیر متفاوت از عنوان یادشده و در راستای تنویر و شفاف سازی زوایای موضوع برای افکار عمومی (و روشن شدن منظور مصاحبه کننده) لازم است به موارد زیر اشاره شود:

1- وزارت ورزش جوانان مفتخر است و برخود وظیفه می داند که در زمینه اجرای نص صریح قوانین کشوری پیوسته به عنوان پیشرو و شروع کننده و مجری مقررات موضوعه باشد.

2- منظور مصاحبه کننده از طرح موضوع یادشده، فقط پیشرویی و پیشگامی وزارتخانه متبوع خود یعنی وزارت ورزش و جوانان و اجرای صحیح و بدون اغماض قوانین از جمله اجرای قانون "ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان" در میان سایر دستگاه های تابعه دولت بوده است و پر واضح است که سایر دستگاه های دولتی نیز همیشه خود را موظف به اجرای قوانین در حوزه اختیارات و سازمان های تابعه خود دانسته بوده و هستند.

3- وزارت ورزش و جوانان از زمان طرح موضوع، آمادگی اجرایی خود را در زمینه بکارگیری نیروهای جوان و متخصص و همجنین عدم بکارگیری نیروهای بازنشسته که مطابق قانون، بکارگیری مجدد آنها مجاز نبوده، اعلام داشته است و گواه این مدعا نیز بکارگیری "جوان ترین مدیرکل" در "بدنه دولت" به عنوان "مدیرکل ساماندهی امور جوانان" می باشد.

4- وزارت ورزش و جوانان به تاسی از نام خود، جوانگرایی و بهره مندی از ظرفیت های اجرایی مدیران جوان و کار آمد را از ابتدای حضور دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش وجوانان در سرلوحه کار خود قرار داده است و با استناد به شواهد در این زمینه مدعی بوده و هست.

در انتها نیز جادارد ضمن قدردانی و تشکر از تلاش های زحمت کشان عرصه رسانه ای کشور، تاکید کنیم که وزارت ورزش و جوانان هرآنچه را که قانون گذاران با تصویب قوانین و مقررات جاری کشور لازم الاجرا بدانند، در چارچوب اختیارات و همچنین در محدوده اجرایی و جغرافیایی خود و در حداقل زمان اجرایی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز