جزییات را بخوانید؛

همکاری گوگل با بهترین‌ شرکت‌های خودروسازی

۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۷:۰۰
کد خبر: ۷۵۴۸۹۹
همکاری گوگل با بهترین‌ شرکت‌های خودروسازی
خبری به تازگی منتشر شده است که نشان می دهد که این شرکت همکاری مشترکی را با غول های خودروسازی آغاز کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، شرکت گوگل همکاری مشترکی با شرکت های رنو ، نیسان و میتسوبیشی آغاز کرده است که و قرار است این شرکت ها از سیستم عامل اندروید برای بیشتر خودروهای خود استفاده کند. این موضوعی بود که همه ی این شرکت آن را تایید کرده اند. سیستم اطلاعاتی و نسل جدید این خودروها احتمالا از سیستم عامل اندروید استفاده خواهند و زمان عرضه این محصولات سال 2021 خواهد بود.

تسهیل کار رانندگان خودروهای این کمپانی های بزرگ

رانندگان این خودروها می توانند از نقشه گوگل ، فروشگاه گوگل و حتی دستیار صوتی گوگل از روی داشبورد استفاده کنند. این همکاری جدید می تواند گامی بزرگ از سوی شرکت گوگل باید و در ادامه همکاری بیشتری با غول های خودروسازی داشته باشد.

توضیحات مدیران غول های خودروسازی در مورد فعالیت های جدید

مدیران این شرکت ها اعلام کرده اند که خیلی از کاربران آنها با استفاده از نقشه گوگل از روی گوشی های خود مسیریابی می کنند و ما به این موضوع فکر کردیم که می توانیم این ابزار را به صورت پیش فرض روی خودروی خود نصب کنیم تا کاربران ما به راحتی بتوانند از این برنامه ها استفاده کنند.

به دلیل اینکه سیستم عامل اندروید Open Source است کاربری راحت تری نیز خواهد داشت. البته باید اشاره کنیم که روند این همکاری از سال های گذشته شروع شده بوده و امروز این قرارداد امضا شده است.

شرکت های رنو ، نیسان و میتسوبیشی با همکاری تازه خود با شرکت گوگل می توانند اعتماد بیشتری به سیستم ها و تکنولوژی های نوین داشته باشند و دیگر خود را درگیر ساخت سیستم های شخصی نکنند. این همکاری می تواند یک موضوع دو سر برد برای هر یک از شرکت ها باشد زیرا باعث می شود تا میزان کاربران آنها نیز به مرور افزایش یابد.

خیلی از شرکت های خودروسازی دیگر نیز قصد همکاری با گوگل را دارند و در این زمینه می توانیم به شرکت فولکس واگن اشاره کنیم که برنامه Google Earth را برای خودروهای آئودی خود نصب کرده است و این موضوع می تواند در نوع خود جذاب و جالب توجه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز