امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۷:۱۹
کد خبر: ۷۵۴۹۷۹
امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برای برنامه ریزی و طراحی الگوی دانشگاه در تراز نظام اسلامی، تفاهم نامه همکاری امضا می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، دومین نشست هم اندیشی مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در سازمان مرکزی این دانشگاه تشکیل شد.

در این نشست، راهکارهای همکاری مشترک معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تبیین و طرفین بر استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و تشکیل کارگروه تخصصی، تاکید کردند.
بهره گیری دانشگاه آزاد اسلامی از آثار چاپ شده پژوهشکده فرهنگ و اندیشه اسلامی در عرصه علوم انسانی،‌اسلامی، همکاری در عرصه پژوهشی و تولید محتوا (کتاب و مدیا) و طرح های کلان پژوهشی، تولید متون درسی و در مجموع، فعالیت های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اطلاع رسانی و انتشارات، مهم ترین مبحث هایی بود که در این نشست، درباره آنها بحث و تبادل نظر شد.
رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: شرایط لازم برای امضای تفاهم نامه بین معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به منظور برنامه ریزی و طراحی الگوی دانشگاه در تراز نظام اسلامی، فراهم است.
نصیری با بیان اینکه پس از امضای تفاهم نامه و تشکیل کارگروه، فاز عملیاتی آن آغاز خواهد شد، افزود: برگزاری دوره های مهارت افزایی و کارگاه های دانش افزایی برای استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی دفتر کانون اندیشه جوان در دانشگاه، راه اندازی اندیشه سرا و ارائه آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله برنامه هایی است که بر اساس تفاهم نامه، اجرایی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز