اعلام زمان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی + جدول

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۱:۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۵۵۱۲۴
اعلام زمان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی + جدول
یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی ندانستن زمان مراجعه به دانشگاه خود برای ثبت نام است که برخی مراکز آموزش عالی، ثبت نام را را غیرحضوری و برخی دیگر حضور دانشجو را الزامی اعلام کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، بعد از اعلام نتایج کنکور کارشناسی از سوی سازمان سنجش، مهم‌ترین دغدغه کنکوری‌ها رفع شده ولی همچنان موضوع مهم دیگر یعنی زمان ثبت نام در دانشگاه باقی مانده است. 

برخی دانشگاه‌ها روند ثبت نام دانشجویان جدید الورودها را غیر حضوری کرده و با این کار از اضطراب  کنکوری‌ها می‌کاهند ولی برخی دیگر همچنان روند قبلی خود یعنی الزامی بودن دانشجو برای حضور در دانشگاه را ادامه دادند و باید برای دانشجو شدن به دانشگاه مراجعه کرد. 

بدیهی است دانشجویان بعد از ثبت‌نام غیرحضوری از طریق سایت اطلاع رسانی دانشگاه مورد نظر، باید به همراه مدارک لازم، به صورت حضوری نیز در زمان مقرر به دانشگاه مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند و انتخاب واحد کنند.

با جمع‌آوری اطلاعیه‌های صادر شده از سوی دانشگاه‌ها برای ثبت نام و دیگر خدمات ارائه شده نظیر خوابگاه تلاش کردیم این دغدغه نو دانشجویان را کم کنیم. 

بر همین اساس ثبت نام حضوری دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران روزهای ۳۱ شهریور و ۱ مهر آغاز می‌شود؛ این در حالی است که ثبت نام غیرحضوری دانشجویان این دانشگاه روزهای ۲۵ تا ۲۷ شهریور انجام شده بود. 

ثبت نام غیرحضوری دانشجویان دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی هم در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور انجام شده بود. 

رزوهای اول و دوم مهر هم به عنوان ثبت نام حضوری دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی در نظر گرفته شده است ضمن اینکه ثبت نام غیرحضوری نودانشجویان این دانشگاه هم روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور انجام شده بود. 

ثبت نام حضوری و غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شهید بهشتی هم در روزهای ۲۵ تا ۳۱ شهریور انجام می‌شود. 

ثبت نام حضوری نو دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه امیرکبیر هم صرفاً در روز ۳۱ شهریور انجام می‌شود این در حالی است که ثبت نام غیرحضوری هم در روزهای ۲۵ تا ۳۱ شهریور انجام می‌شود. 

روزهای ۲۵ تا ۲۷ شهریور هم ثبت نام حضوری دانشجویان کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف و روزهای ۲۲ تا ۲۵ شهریور هم ثبت نام غیرحضوری آنان انجام شد.

اول تا چهارم مهر نودانشجویان دانشگاه خوارزمی ثبت‌نام می‌کنند و روزهای ۲۵ تا ۳۱ شهریور هم ثبت نام غیرحضوری دانشجویان مقطع کارشناسی در نظر گرفته شده است. 

ثبت نام غیرحضوری دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور هم از روزهای ۲۷ شهریور لغایت ۴ مهر ماه انجام می‌شود. 

پذیرفته شدگان ورودی جدید دانشگاه تربیت مدرس هم برای ثبت نام باید روزهای ۲۵ تا ۲۷ شهریورماه در این دانشگاه حضور پیدا می‌کردند. 

دانشگاه الزهرا هم اعلام کرده بودند که دانشجویان جدید باید در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور برای ثبت نام غیرحضوری به سایت این دانشگاه مراجعه کنند.

نودانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و صنعت ایران هم باید روزهای اول و دوم مهر به این دانشگاه جهت ثبت نام حضوری مراجعه کنند.

دانشگاه  ثبت نام غیرحضوری  ثبت نام حضوری
تهران  25 تا 27 شهریور 31 شهریور و 1 مهر
خواجه نصرالدین طوسی 24 و 25 شهریور  -
علامه طباطبایی 25 و 26 شهریور  1 و 2 مهر
شهید بهشتی 25 تا 31 شهریور  25 تا 31 شهریور 
صنعتی امیرکبیر 25 تا 31 شهریور  31 شهریور 
صنعتی شریف 22 تا 25 شهریور  25 تا 27 شهریور 
خوارزمی 25 تا 31 شهریور  1 تا 4 مهر 
پیام نور 27 شهریور تا 4 مهر  -
تربیت مدرس - 25 تا 27 شهریور 
الزهرا  26 و 27 شهریور  -
علم و صنعت ایران  - 1 و 2 مهر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز