مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درخواست کرد:

شهروندان با پلیس راهور همکاری کنند

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۷:۱۳
کد خبر: ۷۵۵۳۹۷
شهروندان با پلیس راهور همکاری کنند
سرگرد رنجبر گفت :با توجه به اینکه امروز جشن کلاس‌ اولی‌ها (شکوفه‌ها)‌ برگزار می‌شود، از مردم درخواست می‌کنیم که با عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند و از انجام تخلفات ساکن مانند پارک دوبله، پارک در محل توقف ممنوع و... خودداری نمایند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ سرگرد مجید رنجبر جانشین مرکز کنترل ترافیک این پلیس درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در آخرین روز شهریور گفت: محور غرب به شرق بزرگراه همت از ستاری، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از کاشانی، محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) مرزداران تا همت، محور محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل تا چمران و محور غرب به شرق آزادراه تهران – کرج از پل شرقی با حجم بار ترافیکی مواجه است.

رنجبر در همین رابطه اظهار داشت: محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل ا... از جناح تا تیموری، محور جنوب به شمال بزرگراه چمران از حکیم تا همت، محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی(ع)، محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نوبهار، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) از گلشن‌دوست و محور جنوب به شمال بزرگراه نواب از پل 9 دی تا تونل توحید دارای بار ترافیک صبحگاهی است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه امروز جشن کلاس‌ اولی‌ها (شکوفه‌ها)‌ برگزار می‌شود، از مردم درخواست می‌کنیم که با عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند و از انجام تخلفات ساکن مانند پارک دوبله، پارک در محل توقف ممنوع و... خودداری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز