محققان:

چگونه برای جنس مخالف جذاب و دلربا باشیم؟

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۲:۲۷
کد خبر: ۷۵۵۵۶۵
چگونه برای جنس مخالف جذاب و دلربا باشیم؟
به دنبال راهی برای به دست آوردن دلش می گردید؟ نگران نباشید در این مطلب 8راز مهم برای جذب جنس مخالف را به شما می گوییم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، میل به جذاب بودن و کامل بودن یک میل ذاتی است که در هر فردی وجود دارد. اگر دوست دارید دل فرد مورد علاقه تان را به دست آورید، از این 8 قانون پیروی کنید تا موفق باشید.

چه جور آدم هایی جذاب تر هستند؟ زنان چشم آبی یا مردان مو مشکی؟ یکسری موارد هستند که در سطح جذابیت آدم ها تاثیر زیادی دارند اما زیاد واضح و روشن نیستند.  جذابیت فقط به ظاهر آدم نیست. در این مقاله یاد می گیرید که چه ویژگی هایی جنس مخالف را جذب می کند؟

حالات چهره

مردها مجذوب زنانی می شوند که شاد هستند و لبخند به لب دارند. زن ها مجذوب مردانی می شوند که ظاهر جدی و مغرور دارند.

زبان بدن فعال

هم مردها و هم زن ها فردی را می پسندند که زبان بدن فعالی داشته باشد. به علاوه عکس هایی را می پسندند که در حال حرکت گرفته شده باشد تا بدون حرکت.

شباهت به والدین

یک دانشمند بریتانیایی کشف کرده است که زنان مجذوب مردانی می شوند که به پدرش شباهت داشته باشد. و همینطور مردها نیز زنانی را می پسندند که به مادرشان شباهت داشته باشد.برای کسانی که چنین شباهت هایی دارند شانس این که یک رابطه موفق داشته باشند بیشتر است.

موها

مردها جذب زنان مو بلند می شوند. اما زیاد توجهی به موی مرد ندارند و این مسئله کاملا سلیقه ای است. بعضی ها مرد مو بلند دوست دارند و بعضی ها موکوتاه. اما این سلیقه ها به مرور زمان تغییر می کند.

موسیقی

در سال ۲۰۱۴ دانشمندان در تحقیقی از ۱۵۰۰ زن خواستند که به چند آهنگ گوش بدهند. بعضی از آهنگ ها پیچیده بود و بعضی از آن ها ساده. بیشتر آن ها آهنگ های پیچیده را انتخاب کردند و اعتراف کردند مردی را انتخاب می کنند که آهنگ پیچیده بسازد.

جذابیت یکسان

آیا تا به حال زن و شوهری را دیده اید که یکی از آن ها جذاب تر از دیگری باشد. هم مردها و هم زن ها به طور ناخودآگاه فردی را انتخاب می کنند که به اندازه خودشان جذاب باشد.

نوع دوستی

نوع دوستی یکی از ویژگی هایی است که هم مردها را جذب می کند و هم زن ها. نوع دوستی افراد نشان دهنده این است که در آینده هم می تواند پدر یا مادر خوبی باشد.

اندازه کفش

مردها به دنبال شخصی هستند که از خودشان کوچک تر و کوتاه تر باشد. بنابراین کفش های کوچک بیشتر آن ها را جذب می کند. اما در این مورد نمی توان گفت چه چیزی برای زن هاجذابیت بیشتری دارد. سلیقه ها متفاوت است بعضی از آن ها کفش های بزرگ دوست دارند و بعضی کفش های کوچک.

 

نظر شما