آتش نشانان تهران در مدارس مستقر می شوند

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۵:۴۷
کد خبر: ۷۵۵۶۷۲
آتش نشانان تهران در مدارس مستقر می شوند
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در فصل بازگشایی مدارس کارشناسان آتش نشانی برای آموزش فرهنگ ایمنی به دانش آموزان به مدت 10 روز در مدارس حضور پیدا می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سید جلال ملکی به تشریح خدمات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: خدمات این سازمان به مناسبت فصل بازگشایی مدارس و تامین امینی اماکن مدارس شهر تهران در 3 مرحله 10 روزه در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در مرحله اول این طرح که از 20 شهریور تا اول مهرماه ادامه خواهد داشت کارشناسان آتش نشان از تمامی مدارس و امکانات آموزشی بازدید می کنند و به منظور ارتقای سطح ایمنی مدارس توصیه هایی به مدیران مدارس ارائه می کنند.

ملکی ادامه داد: همچنین آتش نشانان از معابر اطراف مدارس نیز بازدید میدانی می کنند که در صورت وجود مشکلات احتمالی بصورت مکتوب به شهرداران نواحی و مناطق اعلام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم این طرح که از اول مهرماه با آغاز سال تحصیلی به مدت 10 روز آغاز می شود ماموران 130 ایستگاه آتش‌نشانی همچون سالهای گذشته در آماده باش کامل هستند و هر ایستگاه در دو نوبت صبح و عصر در نقاط مشخص شده مستقر خواهند شد.

به گفته ملکی، با توجه به ترافیک سنگین در ساعات پایانی روز آتش نشانان در مسیرهای تعیین شده مستقر می شوند تا در صورت بروز هر گونه حادثه ای خود را سریع به محل برسانند.

وی همچنین به مرحله سوم طرح سازمان آتش نشانی در مهرماه اشاره کرد و افزود: در این مرحله که از 10 تا 20 مهرماه برگزار می شود آتش نشانان در مدارس حاضر می شوند و نکات ایمنی را به دانش آموزان بیان می کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مدیران و دانش آموزان خواست جهت آشنایی بیشتر با مسائل ایمنی به نزدیکترین پایگاه آتش نشانی در مناطق خود مراجعه کنند.

 

نظر شما