ملکی به برنا خبر داد

انفجار شدید در منزل مسکونی/ مصدوم و نجات یافته

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۷:۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۵۶۷۳۷
انفجار شدید در منزل مسکونی/ مصدوم و نجات یافته
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار شدید در یک منزل مسکونی واقع در شهرک شریعتی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث برنا اظهار داشت: در ساعت 2:24 دقیقه بامداد امروز یک مورد انفجار در منزل مسکونی واقع در شهرک شریعتی خیابان ماهان به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و بلافاصه نیروهای 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: محل حادثه یک منزل 2 طبقه قدیمی به وسعت100 متر بود که به دلیل انفجار شدید در طبقه همکف، آتش سوزی اتفاق افتاد.

ملکی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان در محل مستقر شدند تقریبا 2 اتاق این منزل در طبقه همکف بر اثر شدت انفجار تخریب و لوازم داخل منزل شعله ور شده بودند.

وی بیان کرد: آتش به سرعت در حال سرایت به بخش های دیگر و طبقات بالا به همراه حجم زیادی از دود بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان در لحظات اولیه فکر می کردند که شاید کسانی در منزل باشند، بلافاصله عملیات خاموش کردن آتش و جستجو برای افراد همزمان آغاز شد و نیروها موفق شدند یک مرد 40 ساله را در همان محل انفجار از محل حادثه خارج کنند. این فرد که از ناحیه دست و صورت دچار آسیب شده بود، سریعا به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی خاطر نشان کرد: در طبقه بالا نیز یک مرد 60 ساله و خانم 70 ساله حضور داشتند که با کمک نیروها به سلامت و بدون آسیب دیدگی به پایین منتقل شدند.

وی ادامه داد: در نهایت آتش خاموش و محل ایمن سازی شد، 2 دستگاه خودرو ( پژو 207 و شورلت) که در حیاط منزل و بیرون خیابان پارک شده بودند، بر اثر انفجار و پرت شدن شیشه و دیوارها، خسارت دیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی به برنا گفت: با حضور کارشناس آتش نشانی و بررسی های صورت گرفته مشخص شد که نشت یکی از وسایل و ایجاد جرقه علت حادثه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز