مرتضی الویری:

درآمد های شهرداری را به خزانه شهرداری واریز کنید

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۶:۳۴
کد خبر: ۷۵۶۸۴۰
درآمد های شهرداری را به خزانه شهرداری واریز کنید
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر طبق تبصره یکم بودجه سال 97 تمامی منابع درامدی باید به حساب خزانه شهرداری واریز شود .
به گزارش خبرگزاری برنا، مرتضی الویری در هشتاد و نهمین جلسه شورا با اشاره وضعیت درآمد شهرداری گفت: همانطور که پیش تر اشاره شد درآمد های غیر نقد شهرداری در 6 ماه اول سال در حد 5 درصد محقق شده یعنی 200 میلیارد تومان از 4 هزار میلیارد تومان مصوب و این قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: در همین راستا در یک هفته گذشته دستور العمل تحقق منابع غیر نقد از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورا تهیه شده و آقای فراهانی شنبه جلسه فوق العاده گذاشتند و امیدواریم با تصویب دستور العمل در صحن شورا شاهد تحول جدی در تحقق منابع غیر نقد در 6 ماهه دوم باشیم.

الویری در ادامه نسبت به لزوم واریز منابع درآمدی به حساب خزانه شهرداری و حساب های مورد تایید شورا تذکر داد و گفت: متاسفانه به تبصره یک بودجه سال 97 عمل نشده است. به موجب این تبصره تمام واحد های شهرداری اعم از شهرداری های مناطق ، شرکت ها و موسسات وابسته و سازمان های تابعه بایستی منابع درآمدی خود را مستقیما در چارچوب قوانین و مقررات صرفا به خزانه شهرداری و حساب های شهرداری مورد تایید شورا واریز کنند و واریز این وجوه به حساب های متفرقه ممنوع است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: متاسفانه بر طبق اطلاعات واصله، برخی واحد ها این مهم را انجام ندادند و این امر موجب عدم شفافیت شده است.

الویری خاطرنشان کرد: لذا به شهرداری تهران متذکر می شود مفاد تبصره یک بودجه سال 97 شهرداری تهران را رعایت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز