شهردار منطقه ۵ در جمع شورایاران محلات ۲۹ گانه :

​شورایاران عیون مدیران شهری در محلات هستند

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۵:۲۹
کد خبر: ۷۵۷۰۹۸
​شورایاران عیون مدیران شهری در محلات هستند
​در نشست صمیمی شهردار منطقه ۵ با دبیران شورایاری محلات و کارگروه های کمیته های تخصصی بر مشارکت معنادار شورایاران به عنوان عیون مدیران شهری در اطلاع رسانی معضلات و نیاز سنجی براساس اولویت ها برای رفع مشکلات محلات ۲۹ گانه تاکید شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در این جلسه که با حضور خسروآبادی شهردار منطقه ، قائم مقام شهردار، معاونان، شهرداران نواحی ، دبیران شورایاری محلات ۲۹ گانه و اعضای کارگروه های تخصصی برگزار شد ، موضوعات مورد بررسی در محلات مطرح شد.

دبیران و اعضای کمیته های تخصصی شورایارای محلات ۲۹ گانه ، گزارشی در خصوص موضوعات و فعالیت نظیررفع معضل ترافیک ، مشکلات سرای محلات، مساجد ، میادین میوه و تره بار ، سرانه ورزشی ،وضعیت مدیریت بحران محلات ، اماکن اداری تجاری و مسائل خاص آن ها ، بازارچه های محلی  و اشتغال زایی ، رفع آسیب های اجتماعی ، نظارت دقیق بر ساخت و ساز ها ، رفع سد معبر و ... ارائه کردند.

رجبعلی خسرو آبادی، شهردار منطقه  ۵ در خصوص شیوه همکاری شورایاران گفت : شورایاران عیون ما در محلات هستند و انتظار می رود در بخش اطلاع رسانی معضلات محلات مشارکت فعال داشته باشند و با شناسایی و اولویت بندی ، براساس نیاز مردم پروژه های خاص اجرایی خواهد شد که  انتظار می رود کارگروه های تخصصی در این بخش به کمک معاونت ها و شهرداران نواحی بیایند تا حداکثر خدمت به شهروندان انجام شودوبا توجه به منابع محدود هماهنگی برای هزینه کرد در محلات با مشارکت معنادار شورایاران تحقق  یابد .

خسروآبادی با تاکید بر بخش نظارت افزود : در بخش نظارت نیز براین باور هستیم که هر چه برای آبادی محلات ۲۹ گانه انجام می دهیم باید شورایاران مطلع باشند و مدیریت شهری و شورایاران را در خدمت رسانی به مردم  هم سو دانسته  و با بازدیدهای میدانی مستمر تمام کاستی های محلات را بررسی کرده و سعی در رفع آنها داریم.

وی ضمن تشکر از شهردار پیشین منطقه افزود : تلاش همه مدیران رفع نیازهای شهروندان است و طبعا نیازهای محلات یکسان نیستند و تلاش می کنیم حداکثر منابع را برای  رفع نیازهای محلات نیازمند بگذاریم  تا به استانداردهای خاص برسند .

وی گفت: بسیار امیدوار هستم که در اعتلای محلات منطقه با مشارکت معنادار شورایاران کار را به درستی انجام دهیم و شما را شریک کاری خویش می دانم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز