زیرگذر بزرگراه یادگار امام(ره) به مرحله بهره برداری نزدیک می شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۹:۴۷
کد خبر: ۷۵۸۲۲۱
زیرگذر بزرگراه یادگار امام(ره) به مرحله بهره برداری نزدیک می شود
پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) از مرز 95 درصد فراتر رفت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛  مهندس احسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) با توجه به رو به اتمام بودن عملیات زیرسازی مسیر، ظرف 10 روز آینده وارد مرحله اجرای بتن غلتکی خواهد شد؛ این در حالی است که اقدامات نهایی مربوط به تکمیل دیوار نما و نصب تاسیسات روشنایی در حال اجرا است و 40 درصد از مسیر پیاده روهای زیرگذر به طور کامل احداث شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) شامل 3 مقطع اجرایی زیرگذر و رمپ های ورودی و خروجی است. بخش زیرگذر که به صورت دال درجا احداث شده است، 115 متر طول داشته و در زیر بزرگراه یادگار امام(ره) (نبش خیابان زنجان شمالی) قرار دارد. رمپ ورودی به طول 140 متر در ضلع شرقی بزرگراه و جنب خیابان زنجان شمالی احداث شده است. رمپ خروجی زیرگذر نیز شامل مسیری 190 متری بوده و در ضلع غربی بزرگراه (بخش حدفاصل بوستان نسترن تا خیابان تیموری غربی) واقع شده است.

با بهره برداری از زیرگذر جنوب به جنوب در بزرگراه یادگار امام(ره)، علاوه بر روان سازی جریان عبور و مرور در این بزرگراه شمالی- جنوبی، بار ترافیک در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های یادگار امام(ره) و شیخ فضل ا... نیز کاهش می یابد. ایجاد دسترسی از مسیر شرق به غرب خیابان آزادی به مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) و تسهیل ارتباط مسیر جنوب به شمال این بزرگراه به مسیر شرق به غرب خیابان آزادی، از دیگر کارکردهای ترافیکی پروژه به شمار می آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز