هماهنگی با پلیس راهور برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۱:۱۱
کد خبر: ۷۵۸۸۰۵
هماهنگی با پلیس راهور برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با حضور در محل کارگاه پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، آخرین تمهیدات انجام شده به منظور تسریع عملیات اجرایی و تامین نقدینگی پروژه را مورد ارزیابی قرار داد.

 به گزارش برنا، صبح روز یکشنبه هشتم مهرماه سال 1397، مهندس ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به کارگاه پروژه احداث زیرگذر کوی نصر رفت و ضمن بازدید از آخرین فعالیت های عمرانی انجام شده، برنامه زمان بندی پروژه با رویکرد اتمام اقدامات باقی مانده در موعد مقرر را مورد بررسی قرار داد. همچنین با توجه به آنکه مسیر کندروی غربی پس از اجرای اقداماتی همچون احداث دال بتنی، ایزولاسیون، روسازی مسیر و جابجایی پایه های پل عابر پیاده آماده پذیرش ترافیک شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران شده است، هماهنگی با پلیس راهور تهران بزرگ و اجرای عملیات انحراف ترافیک به منظور فراهم ساختن اجرای عملیات عمرانی در مسیر تندروی غربی بزرگراه شهید چمران در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه از آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) بازدید کرد تا با توجه به پیشرفت 96 درصدی این پروژه راهگشای ترافیکی، تمهیدات لازم برای فراهم ساختن امکان بهره برداری هرچه سریعتر از آن را بررسی کند.

پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) با توجه به رو به اتمام بودن عملیات زیرسازی مسیر، ظرف روزهای آینده وارد مرحله اجرای بتن غلتکی خواهد شد؛ این در حالی است که اقدامات نهایی مربوط به تکمیل دیوار نما و نصب تاسیسات روشنایی در حال اجرا است و نیمی از مسیر پیاده روهای زیرگذر به طور کامل احداث شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز