در گفت و گو با برنا مطرح شد ؛

مشخص شدن علت خودسوزی مرد عرب مقابل شورای شهر تهران

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۶:۱۹
کد خبر: ۷۵۹۵۳۴
مشخص شدن علت خودسوزی مرد عرب مقابل شورای شهر تهران
شهروند تهرانی که مانع خودسوزی مردی که لباس عربی بر تن قصد خودسوزی خود مقابل شورای شهر تهران داشت از علت اقدام این مرد 38 ساله گفت .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،صبح امروزی مردی که لباس عربی بر تن داشت مقابل ساختمان شورای شهر تهران اقدام به خودسوزی کرد .

برپایه این خبر ، قبل از اینکه این فرد موفق به سوزاندن خود شود شهروندان و ماموران شهرداری وارد عمل شده و از اقدام وی جلوگیری کردند و وی را به داخل ساختمان شورا بردند.

علت این اقدام وی در دست بررسی است .

یکی از شهروندان که شاهد این صحنه بود  به خبرنگار برنا گفت : هنگامی که این فرد بنزین را روی خودش ریخت و قصد فندک زدن و سوزاندن خود را داشت یکی از شهروندان از پشت سر به او نزدیک شده و مانع اقدام وی  شد.

وی ادامه داد: پس از این ماموران شهرداری این فرد که عربی صحبت می کرد را به داخل ساختمان شهرداری بردند.

شهروند ناجی که مانع خودسوزی این مرد شده بود در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا مدعی شد این مرد بعد از اینکه با کمک وی و کارمندان شهرداری به داخل ساختمان شورای شهر برده شد در خصوص علت اقدام به خودسوزی  چنین گفته است : « در یک  پارکینگ  شهری کار می کردم ، مدیر عوض شد و قراردادم معلق مانده ، وقتی بیکار ماندم ، دادم را برای شورا شهری ها آوردم ولی نگذاشتن وارد شوم .از شدت ناراحتی اقدام به خودسوزی کردم چون دیگر راه حلی برای خود و تامین مخارج زندگیم در این روزگار که کار پیدا نمیشود برایم نمانده بود .»

برپایه این خبر ، مردی که اقدام به خودسوزی کرده است 38ساله و متولد چهار محال و بختیاری است که از مدتی پیش  در تهران مشغول به کار بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز