جعفری جلوه در نشست خبری برنامه تلوزیونی تارگرد مطرح کرد؛

تلویزیون نگاه مقابله ای با فضای مجازی ندارد/ آموزش چگونگی رژیم مصرف از فضای مجازی در برنامه تارگرد

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۸:۳۳
کد خبر: ۷۵۹۶۱۸
تلویزیون نگاه مقابله ای با فضای مجازی ندارد/ آموزش چگونگی رژیم مصرف از فضای مجازی در برنامه تارگرد
مدیر شبکه 2 صدا و سیما گفت: در برنامه تارگرد از افرادی استفاده شد تا بتوانیم چگونگی رژیم مصرف از فضای مجازی را به خانواده ها و نوجوانان آموزش دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا، محمد رضا جعفری جلوه، مدیر شبکه 2 صدا و سیما در نشست خبری برنامه تلوزیونی تارگرد که امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در برنامه تارگرد از کارشناسانی استفاده شد که می توانند بینندگان را از چگونگی رژیم مصرف از فضای مجازی آگاه کنند تا فرهنگ و آداب و رسوم درست به اجتماع در فضای مجازی کسب و کار برگردد.

وی تصریح کرد: ما وقتی بحث سواد رسانه ای را به میان می کشیم، از عصر قبل تا عصر اطلاعات امروز پیش بینی می شد که نیاز به تخصص و ابزار جدید هم داریم که خوشبختانه تلوزیون هیچگاه  نگاه مقابله ای با فضای مجازی نداشته و برای همکاری با مراکز های ذیربط، بسترهای لازم را برای سوق افراد به مسیرهای درست فراهم کرده است اگرچه فضای آموزشی و منابع مفید را در اختیار داریم اما همچنان کم و کاست هایی وجود دارد که برای بیراهه نرفتن نیازمند به ابزارهای مدرن تری هستیم.

جعفری جلوه ادامه داد: برنامه تارگرد با این هدف شروع شد که سرفصل های مختلفی از سواد رسانه را به نمایش بگذاریم تا با نقد سازنده از کودکان و نوجوانان، این آگاهی را به خانواده ها در راستای تربیت درست استفاده از فضای مجازی نیز داده شود.

وی افزود: اینکه فضای مجازی چگونه برای کودکان و نوجوانان ما امن باشد بسیار حائز اهمیت است که در این برنامه به آن پرداخته شده ست.
 
جعفری جلوه بیان کرد: همچنین کارشناسانی که در این برنامه هستند می توانند ما را آگاه کنند که رژیم مصرف ما از فضای مجازی چقدر باشد تا فرهنگ و آداب و رسوم استفاده از فضای مجازی کسب و کار درست به اجتماع گردد .
 
وی افزود: در برنامه تارگرد کارشناسانی که انتخاب شده اند مورد توجه و اعتماد در همان فضا بودند
که نوع کامنت های دریافتی از پخش این برنامه، نشان از اعتماد مردم داشت که امیدواریم در سری های بعدی برنامه به موضوعات جدیدتری بپرداریم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز