محدث به برنا خبر داد؛

گردهمایی کارشناسان ساماندهی امورجوانان سراسر کشور در وزارت ورزش‌وجوانان/ پیگیری مشکلات سامانه ثبت مصوبات ستاد ساماندهی

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۳:۲۲
کد خبر: ۷۶۰۰۴۶
گردهمایی کارشناسان ساماندهی امورجوانان سراسر کشور در وزارت ورزش‌وجوانان/ پیگیری مشکلات سامانه ثبت مصوبات ستاد ساماندهی
مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از گردهمایی کارشناسان ساماندهی امورجوانان سراسر کشور به منظور آموزش های حضوری با توجه به تغییرات مدیریتی این وزارتخانه خبر داد.

امید محدث، مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا از گردهمایی کارشناسان ساماندهی امورجوانان سراسر کشور و حضورشان در تهران خبر داد و گفت: با توجه به تغییرات مدیریتی که طی یکسال اخیر در بخش معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان اتفاق افتاد، نیازمند به آموزش های حضوری به کارشناسان استان ها برای مرور بخش های جدید شیوه نامه و آئین نامه ها بوده ایم.

وی تصریح کرد: محوریت این نشست درباره استاندارد سازی و شیوه نامه مصوبات ستادهای ساماندهی در کل کشور بود چرا که با انواع و اقسام مختلفی از مصوبات با ماهیت متفاوت روبه رو بوده ایم بنابراین شیوه نامه یکپارچه تدوین شده و به استان ها ابلاغ شد تا براساس استاندارد یکسان همه جلو بروند. این آموزش ها چندی پیش به معاونین امور جوانان در نشست استان های یزد و تبریز داده شد اما در سطح کارشناسی نبوده است.

محدث ادامه داد: نکته دیگر این بود که ستاد ساماندهی مطابق با مناسبت های هفتگانه یا روزانه برنامه هایی را اجرا می کرد که در استان های مختلف با موضوعات یکسان برگزار نمی شد مثلا در هفته ازدواج یک استان به این بحث می پرداخت و استان دیگر به موضوعی دیگر لذا در این خصوص یک برنامه یکسان در ستاد ملی تصویب و به استان ها ابلاغ شد.

مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان مصاحبه به برنا گفت: همچنین مشکلات سامانه ثبت مصوبات ستاد ساماندهی را نیز پیگیری کرده ایم، در این نشست سعی شد تا از کارشناسان استان ها در راستای عیب یابی و کاهش چالش های این سامانه نظرخواهی شود تا این موضوع به طور جدی و دقیق تر مورد بررسی قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز