سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با برنا:

رضایت بیشتر از ناجا رضایت از حاکمیت است/پلیس برای ایجاد رفاه مردم تلاش کند

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۵:۲۵:۰۴
کد خبر: ۷۶۰۷۶۴
رضایت بیشتر از ناجا رضایت از حاکمیت است/پلیس برای ایجاد رفاه مردم تلاش کند
احد آزادی‌خواه معتقد است پلیس در کنار همه وظایفی که در قبال جامعه بر عهده دارد باید به موضوعات غیرقابل پیش‌بینی هم بپردازد

احد آزادی‌خواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد وظایفی که نیروی انتظامی در برابر مردم و در جامعه بر عهده دارد به خبرگار انتظامی برنا گفت: وظیفه اصلی ناجا در جامعه به وجود آوردن انظباط اجتماعی است و در همین راستا مقابله جدی با اشرار و شبکه‌های ضد نظم اجتماعی نیز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: پلیس در کنار همه وظایفی که در قبال جامعه بر عهده دارد باید به موضوعات غیرقابل پیش‌بینی هم بپردازد مانند اینکه سال گذشته شاهد برخی از تلاطم‌های اجتماعی در دی ماه سال گذشته بودیم.

عضو فراکسیون فرهنگی با تاکید بر توانایی ناجا در ماموریت‌های خود اضافه کرد: ناجا تاکنون توانسته باتدبیری که دارد به بهترین شکل ممکن ماموریت‌های خود را انجام دهد ولی از آنجایی که از درگاه خدمات ناجا رضایت‌مندی عمومی هم بهتر حاصل می‌شود این انتظار هم وجود دارد که نیروی انتظامی حداکثر تلاش خود را برای بهتر انجام شدن ماموریت‌های خود بکند.

آزادیخواه در پایان با تاکید بر دو راهبرد گفت: برای انجام ماموریت‌های انتظامی و امنیتی، نیروی انتظامی به دو راهبرد نیاز دارد. اولین نکته تلاش برای ایجاد رضایت‌مندی بیشتر از ناجا از سوی مردم است چون رضایت بیشتر از ناجا رضایت از حاکمیت اسلامی خواهد بود و دومین نکته این است که پلیس باید برای ایجاد خدمات بهتر در جهت رفاه مردم تلاش کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز