همایش "آمد و شد و روزجهانی کودک" با حضور مسئولان برگزار شد

گرامیداشت روزجهانی کودک با برپایی همایش ترافیکی در منطقه ۱۵

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۶:۱۹
کد خبر: ۷۶۲۳۷۸
گرامیداشت روزجهانی کودک با برپایی همایش ترافیکی در منطقه ۱۵
همزمان با هفته نیروی انتظامی و روزجهانی کودک همایش "آمد و شد و روزجهانی کودک" با حضور محمدی شهردار منطقه 15، سرهنگ جمالزاده معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ نامجو رئیس راهور شرق تهران، سرهنگ مغروری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر و جمع کثیری از دانش آموزان در پارک ترافیک منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمدی شهردار منطقه در این همایش ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کودکان گفت: قطعا آرامش شهر با زحمات پلیس راهور و نیروی انتظامی حاصل شده که به سهم خود از همراهی و تعامل آنها تشکر می کنم.

وی در ادامه افزود: کارهای شهرداری و نیروی انتظامی در ارتباط تنگاتنگ باهم بوده و بدون همکاری هم امکان پذیر نیست. این همکاری و همراهی باعث شده که شاهد  قانون مداری در کلانشهر تهران باشیم.

شهردار منطقه در ادامه به وسعت بالای منطقه و محورهای بزرگراهی و شریانی آن اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در تمام برنامه ها و مناسبتهای خاص به ویژه استقبال از مهر و محرم همراه شهرداری بوده تا شهروندان در امنیت و رفاه باشند .علیرغم عدم شکل گیری مدیریت واحد شهری در تهران؛ با توجه به نگاه شورای شهر و شهردار تهران امیدواریم این تعامل تداوم و  استمرار داشته باشد تا شهر را با کیفیت بهتری برای شهروندان اداره کنیم .

بنابراین گزارش، در ادامه سرهنگ نامجو رئیس راهور شرق تهران ضمن تبریک روز کودک به همیاران پلیس و تشکر از توجه ویژه شهردار منطقه گفت: پلیس به دنبال ایجاد امنیت برای مردم از طریق مردم  است و این امر با آموزش می تواند در جامعه نهادینه شود. البته شروع این آموزشها از سنین کودکی بسیار حائز اهمیت است تا با آموزش لازم به کابران ترافیک بتوانیم ترافیک روان توام با امنیت را داشته باشیم و پارک آموزش ترافیک با امکاناتی که در آن پیش بینی شده می تواند بسیار موثر باشد .

وی یادآور شد: از زمانی که همیاران پلیس پا به عرصه گذاشتند، توانستند کمک شایانی در کاهش تصادفات داشته باشند.

بر پایه این گزارش؛ در ادامه این همایش سرهنگ جبارزاده معاون اجتماعی پلیس راهور تهران نیز به همکاری و تعامل پلیس با سازمان حمل و نقل و شهرداری اشاره کرد و گفت:  تحقیقات نشان داده که روش ایفای نقش اثربخشی بسیاری در آموزش دارد و در این راستا می توانیم از پتانسیل پارکها برای آموزش دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش بهره ببریم.

 

برپایه این گزارش؛ اجرای برنامه های شاد ترافیکی شامل نمایش عروسکی، اجرای سرود، اهدای جوایز و ... از جمله برنامه های این همایش بودکه با حضور 220  دانش آموز منطقه برگزار شد.  

شایان ذکر است، سرهنگ مغروری فرمانده ناحیه بسیج مالک اشتر، معاون اداره آموزش و پرورش منطقه، قائم مقام شهردار، معاونین حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست منطقه، شهردار ناحیه و شورایاران محله نیز در این همایش حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز