تندگویان:

هیچ زوجی در نوبت وام ازدواج نمی ماند

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۶۴۱۴۵
هیچ زوجی در نوبت وام ازدواج نمی ماند
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گردهمایی مدیران کل استانی ورزش و جوانان سراسر کشور گفت: برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی استان ها مهم ترین دغدغه مدیران کل در حوزه جوان باید باشد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  محمدمهدی تندگویان در جمع مدیران کل ورزش و جوانان استان ها گفت:برای دستاوردهای عملیاتی در حوزه جوان و ارائه گزارش به مقامات بالادستی به طور کامل این حوزه را رصد می کنیم و انتظار گزارش منظم هم از مدیران استانی داریم.

وی افزود: مدیران کل باید با تعامل با استانداری ها به طور منظم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان  در استان خود را برگزار کنند. تمام نهادها و مدیران استانی باید در جلسات ستاد حاضر باشند و طبق قانون جلسات سالانه ستاد ساماندهی امور جوانان در هر استانی حداقل باید 10 نشست باشد.

معاون  امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: حوزه جوان یک حوزه بین بخشی است و هیچ مدیر کلی به تنهایی نمی تواند مشکلات را حل کند. دلیل تشکیل ستاد ساماندهی اصلا همین است که مشکلات اصلی جوانان مثل اشتغال، مسکن و ازدواج با هم افزایی بین دستگاه ها حل شود.

تندگویان ادامه داد: در 6 ماه اول سال جاری شاهد افزایش برگزاری تعداد جلسات ستاد ساماندهی انور جوانان در کل کشور بودیم اما بعضی استان ها ضعیف تر کار کردند یا جلساتشان بدون حضور مقامات مهم استانی برگزار میشد.

وی در پایان گفت: بسیاری از افراد قبلا در صف وام ازدواج بودند ولی اکنون تمام وام های ازدواج را به روز رسانی کردیم و هیچ زوجی در صف وام نیست. اگر مدارک زوجین کامل باشد کمتر از یک ماه این وام به آنان پرداخت می شود. مدیران کل می توانند عدم همکاری احتمالی نهادهای  استانی خود را در این خصوص به ما گزارش دهند تا مشکل را برطرف کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز