احمدی تنکابنی در گفت وگو با برنا خبر داد:

آبان ماه مشکل تامین پوشک کهریزک آغاز می شود / به کمپین تامین پوشینه بپیوندید

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۵:۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۶۴۹۳۰
آبان ماه مشکل تامین پوشک کهریزک  آغاز می شود / به کمپین تامین پوشینه بپیوندید
مدیر روابط عمومی موسسه کهریزک گفت: با توجه به افزایش قیمت محصولات بهداشتی از جمله پوشک نیاز بیشتری به کمک های مردمی داریم زیرا برای همان میزان خرید که در گذشته داشتیم باید 3 برابر بودجه سابق هزینه کنیم.

محمد علی احمدی تنکابنی در گفت و گو با خبرنگار برنا درباره کمپین تامین پوشک گفت: در حال حاضر نزدیک به 3 هزار سالمند و فرد دارای معلولیت تحت پوشش موسسه کهریزک قرار دارند که 60 درصد آنها نیاز به پوشک دارند.

وی با بیان اینکه علاوه بر سالمندان و بزرگسالان دارای معلولیت، در حوزه کودکان نیز دچار معضل شده ایم، توضیح داد: ما در مرکز البرز از 250 کودک دارای معلولیت های مختلف ذهنی و جسمی- حرکتی نگهداری می کنیم که نیاز به پوشک برای این گروه بیشتر است.

مدیرروابط عمومی موسسه کهریزک با اشاره به افزایش بی رویه محصولات سلولزی ادامه داد: کودکان حساس تر هستند و نیازهای عمده آنها در زمینه اقلام بهداشتی شامل پوشک، انواع مختلف دستمال کاغذی، دستکش های لاتکس است،البته شیر خشک نیز مورد نیاز است هرچند که جز محصولات سلولزی نیست.

تعیین سرنوشت تامین پوشک بزرگسالان تا بهمن

احمدی تنکابنی با بیان اینکه برای تامین پوشینه بزرگسالان هنوز به مشکل برنخوردیم اما با ادامه این شرایط از بهمن ماه با مشکل جدی مواجه می شویم، عنوان کرد: برای تامین پوشک  بزرگسالان تا بهمن ماه با یک شرکت قرار داد داریم اما بعد از این مدت معلوم نیست که اولا این شرکت مواد اولیه مورد نیاز تولید پوشک را داشته باشد همچنین مشخص نیست در صورتی که شرکت مذکور قادر به تولید پوشک باشد ما تبوانیم هزینه آن را تامین کنیم.

مدیرروابط عمومی موسسه کهریزک با تاکید براینکه برای تامین پوشینه کودکان دارای معلولیت به مشکل برخورده ایم و طبق پیش بینی های ما تنها تا پایان مهر ماه توان تامین پوشک مورد نیاز آنان را داریم، خاطرنشان کرد: روزانه برای هر کودک به طور میانگین 5 تا 6 پوشک استفاده می کنیم که البته با توجه به شرایط خاص هر کودک ممکن است این میزان تغییر کند.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که در شرایط مختلف از کیفیت خدمات خود نکاهیم و تا کنون نیز با وجود تمام سختی ها سعی کردیم از اقلام مورد نیاز کودکان کسر نکنیم و همچنان با همان کیفیت به کودکان خدمات ارائه کنیم.

احمدی تنکابنی تصریح کرد: اما ممکن است به رغم تلاش ما با ادامه این روند از مهر به بعد برای تامین پوشک کودکان دارای معلولیت دچار مشکل شویم لذا کمپینی را برای کمک به تامین پوشک مددجویان مان راه اندازی کرده ایم که به نظر می رسد با استقبال مواجه شده است .

وی خاطرنشان کرد: قطعا این معضل مخصوص ما نیست و سایر مراکز نیز با آن دست به گریبان هستند اما از آنجا که تعداد مددجویان ما زیاد است مشکلات ما نیز بیشتر است.

 

 

نظر شما