روز چهارشنبه و پنجشنبه انجام خواهد گرفت ؛

سفر دو روزه معاون وزیر ورزش و جوانان به آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۶:۱۴
کد خبر: ۷۶۵۳۹۰
سفر دو روزه معاون وزیر ورزش و جوانان به آذربایجان غربی
محمدمهدی تندگویان طی سفری دو روزه به آذربایجان غربی به بررسی امور جوانان این استان خواهد پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران کل حوزه مربوطه در این وزارتخانه امروز وارد ارومیه می شوند تا ضمن حضور در ستاد های ساماندهی امور جوانان، به رصد کامل حوزه متبوعشان در این استان بپردازند.

برنامه های محمدمهدی تندگویان در آذربایجان غربی صبح روز چهارشنبه 25 مهر با حضور در باغ رضوان و تجدید میثاق با شهدای ارومیه آغاز خواهد شد و بلافاصله پس از آن وی در جلسه ستاد ساماندهی انور جوانان استان با حضور استاندار آذربایجان غربی شدکت می کند.

بنا بر این است در جلسه ستاد ساماندهی از چندین کتاب از جمله کتاب شهدای ورزشکار و کتاب توسعه پایدار ورزش آماتور رونمایی شود. معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پس از آن با امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار می کند.

نشست مشترک با سمن ها، مجامع و منتخبین جشنواره حضرت علی اکبر و حضور در برنامه زنده تلویزیونی اولدوز شبکه استانی آذربایجان غربی از دیگر برنامه های تندگویان در روز اول این سفر استانی است.

تندگویان صبح روز پنج شنبه از کارگاه های اشتغالزایی ویژه سمن ها و کارگاه زنان سرپرست خانوار بازدید می کند تا به این ترتیب این سفر دو روزه به پایان برسد.

در این سفر همچنین امید محدث مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان، امیرحسین آل اسحاق مدیر کل طرح های ملی و فراگیر، سکینه سیف جمالی سرپرست دفتر نظارت و برنامه ریزی امور جوانان و سجاد سالک مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان مهندس تندگویان را همراهی می کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز