ملکی به برنا خبر داد؛

سقوط مرد ۴۰ ساله ایرانی در چاه یک پاساژ تجاری

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۰:۳۴
کد خبر: ۷۶۵۳۹۹
سقوط مرد ۴۰ ساله ایرانی در چاه یک پاساژ تجاری
سخنگوی سازمان آتش نشانی از سقوط مرد 40 ساله در چاهی در حوالی بازار آهنگران خبرداد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث برنا اظهار داشت: ساعت 13: 14 با تماس هموطنان به سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع از حادثه سقوط در حوالی بازار آهنگران کوچه کلانتری، بلافاصه نیروهای 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: محل حادثه یک پاساژ تجاری بودکه در بخشی از محوطه پشتی این پاساژ یک چاه کوچک 40 متری با مقداری آب در انتهای آن وجود داشت.

ملکی ادامه داد: یکی از کارگران برای تعمیر پمپ به داخل چاه رفته بود که دیگر به صدای همکاران خود واکنش نشان نمی داد به همین دلیل افراد حاضر در محل با نگرانی به سامانه آتش نشانی مراتب را گزارش دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: نیروها با حضور در محل و رعایت نکات ایمنی، فرد آتش نشان را به داخل چاه هدایت کردند که پس از مدتی تلاش، پیکر کارگر ایرانی 40 ساله پیدا شد. 

ملکی افزود: فرد گرفتار در چاه پس از خارج شدن، تحویل عوامل اورژانس شد که متاسفانه با بررسی های صورت گرفته مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

وی بیان داشت: البته علت فوت توسط پزشکی قانونی باید مورد بررسی قرار گیرد اما فوت در چاه غیر از عوامل تخریب دیواره چاه که در این مورد وجود نداشته است، شاید به دلیل وجود گازهای خطرناک و یا برق گرفتگی باشد.

ملکی تاکید کرد: تقاضا داریم افرادی که می خواهند به هر دلیلی وارد چاه شوند حتما از لامپ های تونلی و یا روکش دار استفاده کنند. از وصل کردن سیم ها با نوارچسب به شدت خودداری شود چرا که محوطه داخلی چاه همیشه مرطوب است خطر برق گرفتگی همیشه وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین قبل از ورود به داخل چاه بررسی های اولیه در خصوص اطلاع یافتن از عدم وجود گازهای سمی صورت گیرد حتی اگر خود چاه دارای گاز سمی نباشد اگر در فاصله 2 تا 3 متری آن نیز چاه فاضلاب وجود داشته باشد، احتمال اینکه از لایه های میانی خاک به چاه های  مجاور نفوذ کند، بسیار زیاد است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: این عملیات در ساعت 16:00 به پایان رسید و آتش نشانان به ایستگاه های خود مراجعت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز